Permissies geven aan een bepaalde groep users
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Permissies geven aan een bepaalde groep users
Ik heb een paar topics geopend en deze topics worden beheerd door een groepje users. Dit groepje heb ik nu staan als support team ( dmv de user level hack ) en ik wil ze geen moderator maken.
Ik wil ze geen moderator maken omdat ze dan ook automatisch andere permissies krijgen, zoals splitsen, ip enz.
Maar wel wil ik ze de permissies om post van andere users te verwijderen en te editen geven.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
En hoe kan ik de namen van deze groep onder de topicnaam krijgen??
Want ze zijn geen moderator.
Ik wil ze geen moderator maken omdat ze dan ook automatisch andere permissies krijgen, zoals splitsen, ip enz.
Maar wel wil ik ze de permissies om post van andere users te verwijderen en te editen geven.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
En hoe kan ik de namen van deze groep onder de topicnaam krijgen??
Want ze zijn geen moderator.
Spambot schreef:Je kan een forum (dus niet een topic) private maken, en daar een group users de juiste permissies geven.
Ik heb een groep gemaakt en in die groep kan je bepaalde permissies aangeven, wat ze kunnen en niet kunnen. De groep die ik bedoel kan alles behalve de post van anderen verwijderen en editen. Omdat ik dit niet kan aangeven. Of ik moet ze moderator maken, maar dat wil ik niet.
Ik wil alleen dat ze post van anderen kunnen wijzigen en editen. Dus dit moet in feite bij de permissies komen te staan, dat ik dit als permissie geef aan deze groep. Hoe moet ik dat doen?
Want de topic staat op prive, en is niet toegankelijk voor alle members en ik wil dat onder deze topic de namen van deze groep members komt te staan.
Nee is niet de bedoeling, want ik wil ze alleen maar post van anderen kunnen verwijderen/editen. Als ze moderator zijn krijgen ze automatisch ook andere rechten en dat wil ik niet. Zoals ip zien, splitsen, verplaatsen, enz.Spambot schreef:Waarom wil je ze geen moderator maken? Anders geef je ze gewoon geen moderator rang, maar kunnen ze wel doen wat jij wilt..