Permissies geven aan een bepaalde groep users

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
shadow

Permissies geven aan een bepaalde groep users

Bericht door shadow » 21 okt 2004, 12:21

Ik heb een paar topics geopend en deze topics worden beheerd door een groepje users. Dit groepje heb ik nu staan als support team ( dmv de user level hack ) en ik wil ze geen moderator maken.
Ik wil ze geen moderator maken omdat ze dan ook automatisch andere permissies krijgen, zoals splitsen, ip enz.
Maar wel wil ik ze de permissies om post van andere users te verwijderen en te editen geven.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
En hoe kan ik de namen van deze groep onder de topicnaam krijgen??
Want ze zijn geen moderator.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 21 okt 2004, 12:27

Je kan een forum (dus niet een topic) private maken, en daar een group users de juiste permissies geven.

shadow

Bericht door shadow » 21 okt 2004, 12:43

Spambot schreef:Je kan een forum (dus niet een topic) private maken, en daar een group users de juiste permissies geven.

Ik heb een groep gemaakt en in die groep kan je bepaalde permissies aangeven, wat ze kunnen en niet kunnen. De groep die ik bedoel kan alles behalve de post van anderen verwijderen en editen. Omdat ik dit niet kan aangeven. Of ik moet ze moderator maken, maar dat wil ik niet.
Ik wil alleen dat ze post van anderen kunnen wijzigen en editen. Dus dit moet in feite bij de permissies komen te staan, dat ik dit als permissie geef aan deze groep. Hoe moet ik dat doen?
Want de topic staat op prive, en is niet toegankelijk voor alle members en ik wil dat onder deze topic de namen van deze groep members komt te staan.

Luuk

Bericht door Luuk » 21 okt 2004, 13:02

zet het forum op PRIVATE (bij advance, dus edit, verwijder etc), bij group permissies moet je dan advance mode pakken en daar kun je ze permissie geven
Afbeelding

shadow

Bericht door shadow » 21 okt 2004, 13:19

Ik heb alle permissies aan staan, behalve de laatste 2 (post bestanden/download bestanden) Dus ook de permissie post editen, deleten enz. Maar hiermee kunnen ze geen post editen/deleten van andere members. Of ik moet ze moderator maken en dat wil ik niet.

Afbeelding
Afbeelding

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 21 okt 2004, 14:58

Waarom wil je ze geen moderator maken? Anders geef je ze gewoon geen moderator rang, maar kunnen ze wel doen wat jij wilt..

shadow

Bericht door shadow » 21 okt 2004, 15:22

Spambot schreef:Waarom wil je ze geen moderator maken? Anders geef je ze gewoon geen moderator rang, maar kunnen ze wel doen wat jij wilt..
Nee is niet de bedoeling, want ik wil ze alleen maar post van anderen kunnen verwijderen/editen. Als ze moderator zijn krijgen ze automatisch ook andere rechten en dat wil ik niet. Zoals ip zien, splitsen, verplaatsen, enz.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 21 okt 2004, 15:38

Tsja, dan heb je toch een mod nodig.. Ik zou niet zo goed weten welke, maar maak een topic bij Mod Aanvraag..

shadow

Bericht door shadow » 21 okt 2004, 21:39

Spambot schreef:Tsja, dan heb je toch een mod nodig.. Ik zou niet zo goed weten welke, maar maak een topic bij Mod Aanvraag..
Mischien een van de admins of mods deze topic kan verplaatsen naar mod aanvraag :lol: :lol:

Gesloten