Waarom neemt iedereen phpbb?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

phpbbplus kun je toch beter nemen, veel meer functies en ziet er mooier uit of ligt dat aan mij ?
phpbbplus kun je toch beter nemen, veel meer functies en ziet er mooier uit of ligt dat aan mij ?
Ik moet wel toegeven dat er een goede selectie is gemaakt tussen de vele mods die beschikbaar zijn, het is een redelijk nuttige combinatie, die mooi samenwerkt, en op sommige punten verder is dan normale mods. Zo zijn de PI's overal te zien, iets wat met de normale mod niet kan 

... Maar ik modereer (nog) niet.
Re: Waarom neemt iedereen phpbb?
De vraag is, heb je wel al die functie's nodig? De meeste niet. En jij vindt het mooier, maar dat is een kwestie van smaak.jhnevels schreef:Waarom neemt iedereen phpbb?
Ik ken namelijk een ander heel goed en zeer stabiel (en snel) premodded systeem.

Bijna 1500 posts!
dat licht helemaal aan hoe je je style maaktjhnevels schreef:ziet er mooier uit of ligt dat aan mij ?

Het is zo: phpBB plus gebruikt als standaard template FI subSilver Shadowed, en uit een lang geleden poll op phpBB-users-de (tegenwoordig phpbb2.de) bleken veel mensen deze mooier te vinden dan FI subSilver (die wel weer mooier werdt bevonden dan subSilver)...jhnevels schreef:ziet er mooier uit of ligt dat aan mij ?
... Maar ik modereer (nog) niet.
- Menace2Society
Waarom kun je phpbb plus beter nemen volgens jou?? Meer functies...? Ja leuk, maar als je al die zooi niet nodig hebt? Phpbb is één drukke kermis met mods die voor sommige forums helemaal geen zin hebben!jhnevels schreef:Waarom neemt iedereen phpbb?
Kijk eens naar jouw forum, een PC support forum. Wat moet je dan met een fotoalbum? Shoutbox? Chinese sterrenbeelden? Sorry hoor...
Bovendien zijn bijna alle mods los te downloaden dus kun je ze zelf ook toevoegen! Dat bespaart mij heel veel troep.
Bovendien vind ik de lay-out niet bijzonder...over reclame banners enzo... die je ook weer aan moet passen... Nee doe mij maar basic en dan maak je er iets van wat van JEZELF is... En ik denk dat dat misschien wel de belangrijkste reden is. Een eigen identiteit.