Bug
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Bug
Ik heb dit heel vaak met phpBB:
http://www.freeimagehosting.net/uploads/a25f0446dc.bmp
Ik heb dan gepost in dat topic maar toch zijn er nieuwe berichten. Weet iemand hoe dit kan??
http://www.freeimagehosting.net/uploads/a25f0446dc.bmp
Ik heb dan gepost in dat topic maar toch zijn er nieuwe berichten. Weet iemand hoe dit kan??
Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds
Greetz, Marco
Greetz, Marco
Ja, ik weet dat dat voor ongelzen berichten staat
Ik bekijk alles eerst en dan post ik een bericht en dan zegt het forum dat er een nieuw bericht is in die post terwijl ik daar voor het laatst heb gepost. Dat is erg raar.

Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds
Greetz, Marco
Greetz, Marco
Het gebeurt ook niet altijd. Maar wel alleen bij phpBB.
Greetz, Marco
Greetz, Marco
Na een ingestelde tijd (normaal 3600 seconden = 1 uur) verloopt je session_id als ie niet geupdate wordt. Als je je dus aanmeld, een uur niks doet en dan weer "actief" wordt zijn alle ongelezen posts als gelezen gemarkeerd (die je toen je je voor het eerst aanmelde ook ongelezen waren).
Waarom dat ie bij jouw dan op ongelezen blijft staan weet ik ook niet.
Waarom dat ie bij jouw dan op ongelezen blijft staan weet ik ook niet.

Nee dat is het niet. Het gebeurt direct nadat ik wat gepost hebt. Dan heb ik mijn eigen bericht niet gelezen lijkt het wel.
Greetz, Marco
Greetz, Marco
Als je post krijg je dat scherm te zien met 'klik hier om je bericht te lezen', als je dat niet doet en terug gaat naar het forum is het idd een ongelezen bericht!
Wacht dus ff of klik op de link en het topic zal als gelezen te voorschijn komen!
Wacht dus ff of klik op de link en het topic zal als gelezen te voorschijn komen!
Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
Dat zou ook raar zijn, alsof je altijd je eigen berichten moet lezen.
Greetz, Marco
Greetz, Marco
Ik heb ook geen last van, ik vind het alleen erg raar.
Greetz, Marco
Greetz, Marco