Catagorie splitsen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Catagorie splitsen
Hee mensen
weten jullie of je 2 Catagorien van elkaar los kan halen?
de bedoeling is dit
http://img272.echo.cx/img272/2760/16xe.jpg
boven de catagorie moet het gewoon spitsen zodat ik er ook weer een balk boven kan zetten is dit mogelijk?
het moeten dus 2 apparte stukken worden
kan dit met catagorie Hierarchy ?
weten jullie of je 2 Catagorien van elkaar los kan halen?
de bedoeling is dit
http://img272.echo.cx/img272/2760/16xe.jpg
boven de catagorie moet het gewoon spitsen zodat ik er ook weer een balk boven kan zetten is dit mogelijk?
het moeten dus 2 apparte stukken worden
kan dit met catagorie Hierarchy ?
Misschien iets duidelijker zijn met wat je bedoelt en wat je nu hebt?
Categorien aanmaken en zorgen dat deze in een nieuwe tabel openen:
E dan zo afsluiten:
Die <br> is om te zorgen dat er een wit regel tussen komt.
Dit is zo uit m'n hoofd, dus weet niet zeker of dit zo klopt, maar het lijkt er wel op.

Categorien aanmaken en zorgen dat deze in een nieuwe tabel openen:
Code: Selecteer alles
<!-- begin catrow -->
<table>
Code: Selecteer alles
</table>
<br>
<!-- end catrow -->
Dit is zo uit m'n hoofd, dus weet niet zeker of dit zo klopt, maar het lijkt er wel op.
Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
bedankt hebee schreef:http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=161913#161913
Beetje aanpassen naar eigen smaak/stijl/mods

In je index_body.tpl staat iets van <!-- begin catrow --> en ook <!-- end catrow -->
Zoek die op en plaats voor de <!-- end... een <br>!
Dit gedeelte van je catrow wordt namelijk steeds herhaalt bij een nieuwe categorie. Plaats je code hier eens zoals je je catrow nu in je index_body.tpl hebt staan!
Dit gedeelte van je catrow wordt namelijk steeds herhaalt bij een nieuwe categorie. Plaats je code hier eens zoals je je catrow nu in je index_body.tpl hebt staan!
Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
Dat gaat fout, want de tabellen via de index moeten dan van buiten de catrow naar binnen gesleept worden, dat proces sla je over hier. Ik zou dus even kijken naar het voorbeeld dat ik had gegeven, en wat onder de link zitJeroen schreef:In je index_body.tpl staat iets van <!-- begin catrow --> en ook <!-- end catrow -->

... Maar ik modereer (nog) niet.
Had ik toch al gezegt:bee schreef:Dat gaat fout, want de tabellen via de index moeten dan van buiten de catrow naar binnen gesleept worden, dat proces sla je over hier...
Jeroen schreef:...Categorien aanmaken en zorgen dat deze in een nieuwe tabel openen:
Code:
<!-- begin catrow -->
<table>
E dan zo afsluiten:
Code:
</table>
<br>
<!-- end catrow -->
Die <br> is om te zorgen dat er een wit regel tussen komt.
- Bas
- Contacteer:
Die mod kan met EasyMODSnellius schreef:het moet wel met catagory hierarchy dacht ik zo :p maar dat is zoooooooooooooooo groot om te editten daar ben ik wel 6 uur mee bezig ofzo.. kan dit met easymod of gaat het dan goed fout?

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
http://ptifo.clanmckeen.com/download.php
dan versie kiezen, en welke dan premodded kiezen, en readme lezen
dan versie kiezen, en welke dan premodded kiezen, en readme lezen