Critical Error: Error creating new session

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
BastiaansTreinensite
Contacteer:

Critical Error: Error creating new session

Bericht door BastiaansTreinensite » 13 jul 2005, 20:16

Hallo,

Ik wilde mijn forum van versie 1.99.2.3 (dacht ik) upgraden naar 2.0.16. Ik heb het volgende gedaan:
Allereerst had ik de forum instellingen gebackupt met de backup functie in het administratie paneel, zodat ik niet alle berichten zou verliezen. Daarna had ik de map met het oude forum van mijn website verwijderd. Vervolgens had ik in DirectAdmin de database verwijderd. Toen had ik de map met het nieuwe forum weer geüpload en in DirectAdmin een nieuwe database aangemaakt. Daarna had ik het forum geopend en alle gegevens over de database en admin goed ingevuld in install.php, daarna de config.php op de goede plaats gezet en de mappen install/ en contrib/ verwijderd en het forum deed het goed.
Maar daarna ging het fout: Om de oude instellingen en berichten weer terug te krijgen uploadde ik de database backup. Toen ik weer naar de index ging kreeg ik dit: http://www.bastiaanstreinensite.nl/phpbb/index.php

Weet iemand hoe ik op welke manier dan ook dit probleem kan oplossen? De bedoeling is dat ik phpBB 2.0.16 heb, maar wel de instellingen en berichten van het oude forum.

Alvast bedankt.

Bastiaan

starduzt
Contacteer:

Bericht door starduzt » 14 jul 2005, 01:55

heb je install/update_to_latest.php wel uitgevoerd?
zo niet, even install map weer aanmaken, dat php bestandje erin zetten en die pagina uitvoeren in je browser. Daarna wel weer eraf gooien :wink:

BastiaansTreinensite
Contacteer:

Bericht door BastiaansTreinensite » 14 jul 2005, 08:57

Ok, bedankt. Ik zal het proberen.

EDIT: Moet ik de update_to_latest.php openen voordat ik de database backup heb geüpload of daarna?
Afbeelding

starduzt
Contacteer:

Bericht door starduzt » 14 jul 2005, 10:05

Ik zou als eerste de back-up regelen...

BastiaansTreinensite
Contacteer:

Bericht door BastiaansTreinensite » 14 jul 2005, 13:12

Ok, het werkt nu als een trein :thumb:
Bedankt :wink:

Bastiaan
Afbeelding