Hallo,
Ik wilde mijn forum van versie 1.99.2.3 (dacht ik) upgraden naar 2.0.16. Ik heb het volgende gedaan:
Allereerst had ik de forum instellingen gebackupt met de backup functie in het administratie paneel, zodat ik niet alle berichten zou verliezen. Daarna had ik de map met het oude forum van mijn website verwijderd. Vervolgens had ik in DirectAdmin de database verwijderd. Toen had ik de map met het nieuwe forum weer geüpload en in DirectAdmin een nieuwe database aangemaakt. Daarna had ik het forum geopend en alle gegevens over de database en admin goed ingevuld in install.php, daarna de config.php op de goede plaats gezet en de mappen install/ en contrib/ verwijderd en het forum deed het goed.
Maar daarna ging het fout: Om de oude instellingen en berichten weer terug te krijgen uploadde ik de database backup. Toen ik weer naar de index ging kreeg ik dit: http://www.bastiaanstreinensite.nl/phpbb/index.php
Weet iemand hoe ik op welke manier dan ook dit probleem kan oplossen? De bedoeling is dat ik phpBB 2.0.16 heb, maar wel de instellingen en berichten van het oude forum.
Alvast bedankt.
Bastiaan
Critical Error: Error creating new session
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- BastiaansTreinensite
- Contacteer:
heb je install/update_to_latest.php wel uitgevoerd?
zo niet, even install map weer aanmaken, dat php bestandje erin zetten en die pagina uitvoeren in je browser. Daarna wel weer eraf gooien
zo niet, even install map weer aanmaken, dat php bestandje erin zetten en die pagina uitvoeren in je browser. Daarna wel weer eraf gooien

[ Reptielenforum | Slangenforum ]
- BastiaansTreinensite
- Contacteer:
- BastiaansTreinensite
- Contacteer: