forum vereenvoudiggen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

forum vereenvoudiggen
Ik heb een forum, waar mensen kunnen discuzieren over het afgelopen schooljaar. maar heel veel nsappen niet hoe alles werkt. hoe kan ik het forum zo simpel maken dat alles zo te begrijpen is?
hm wrm heb je die nodig?starduzt schreef:Wat is de link naar je forum?
http://www.pieterderuijter.nl/~leonard/ ... /index.php
Dan kan ik zelf eens kijken hoe onbegrijpelijk je forum is
Ik zie niks bijzonders, wel een aantal catergorien met maar 1 forum, dat ziet er wat minder uit (maar dat is persoonlijk). Ik denk dat er niks mis is met je forum.
Maar met de mensen die ze bezoeken. Wat valt er niet aan te begrijpen 
Ik zie niks bijzonders, wel een aantal catergorien met maar 1 forum, dat ziet er wat minder uit (maar dat is persoonlijk). Ik denk dat er niks mis is met je forum.
[ Reptielenforum | Slangenforum ]
ze begrijpen de registratie niet, ze begrijpen niet hoe ze moetne posten, etc.starduzt schreef:Dan kan ik zelf eens kijken hoe onbegrijpelijk je forum is![]()
Ik zie niks bijzonders, wel een aantal catergorien met maar 1 forum, dat ziet er wat minder uit (maar dat is persoonlijk). Ik denk dat er niks mis is met je forum.Maar met de mensen die ze bezoeken. Wat valt er niet aan te begrijpen
Tsja er zijn nou eenmaal mensen die dingen minder snel door hebben. Ik zou ze door verwijzen naar de FAQ. In jou NL vertaling heet het Veelgestelde vragen...
djah maar als daar nie tin staat hoe je precies moet registreren? alleen waarom kan ik eigenlijk niet registreren of inloggen.starduzt schreef:Tsja er zijn nou eenmaal mensen die dingen minder snel door hebben. Ik zou ze door verwijzen naar de FAQ. In jou NL vertaling heet het Veelgestelde vragen...
Je kan natuurlijk een beetje prutsen met de faq en zelf dingen toevoegen 
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ff helpen paulus?
Open het bestand includes/usercp_register.php in je editor en vind rond lijn 78 het volgende:
Verander dat in:
Open het bestand includes/usercp_register.php in je editor en vind rond lijn 78 het volgende:
Code: Selecteer alles
if ( $mode == 'register' && !isset($HTTP_POST_VARS['agreed']) && !isset($HTTP_GET_VARS['agreed']) )
{
include($phpbb_root_path . 'includes/page_header.'.$phpEx);
show_coppa();
include($phpbb_root_path . 'includes/page_tail.'.$phpEx);
}Code: Selecteer alles
/*
if ( $mode == 'register' && !isset($HTTP_POST_VARS['agreed']) && !isset($HTTP_GET_VARS['agreed']) )
{
include($phpbb_root_path . 'includes/page_header.'.$phpEx);
show_coppa();
include($phpbb_root_path . 'includes/page_tail.'.$phpEx);
}
*/