Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
MaFKeeZ
Bericht
door MaFKeeZ » 10 aug 2005, 22:04
Hallo!!
Even een vraagje :
Onderaan een topic staat altijd het volgende standaard :
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten verwijderen
Je mag stemmen in polls
Je kunt dit onderdeel moderaten
dit wil ik graag weghalen omdat ik daar het nut niet van inzie, behalve de link van Moderaten!! Die link wil ik wel graag bewaren daar onderaan!
Hoe kom ik aan die link?
Alvast bedankt!! (ohja ik weet dat dat stukje in viewtopic_body.tpl staat, maar daar staat : {S_AUTH_LIST} ) en ik weer niet waar ik dat terug kan vinden. Dus als iemand mij kan helpen, heel graag! Bedankt bij voorbaat!
Kees
-
ElbertF
-
Contacteer:
Bericht
door ElbertF » 10 aug 2005, 22:12
In viewforum.php:
Code: Selecteer alles
//
// User authorisation levels output
//
$s_auth_can = ( ( $is_auth['auth_post'] ) ? $lang['Rules_post_can'] : $lang['Rules_post_cannot'] ) . '<br />';
$s_auth_can .= ( ( $is_auth['auth_reply'] ) ? $lang['Rules_reply_can'] : $lang['Rules_reply_cannot'] ) . '<br />';
$s_auth_can .= ( ( $is_auth['auth_edit'] ) ? $lang['Rules_edit_can'] : $lang['Rules_edit_cannot'] ) . '<br />';
$s_auth_can .= ( ( $is_auth['auth_delete'] ) ? $lang['Rules_delete_can'] : $lang['Rules_delete_cannot'] ) . '<br />';
$s_auth_can .= ( ( $is_auth['auth_vote'] ) ? $lang['Rules_vote_can'] : $lang['Rules_vote_cannot'] ) . '<br />';
if ( $is_auth['auth_mod'] )
{
$s_auth_can .= sprintf($lang['Rules_moderate'], "<a href=\"modcp.$phpEx?" . POST_FORUM_URL . "=$forum_id&start=" . $start . "&sid=" . $userdata['session_id'] . '">', '</a>');
}
Veranderen in:
Code: Selecteer alles
//
// User authorisation levels output
//
//$s_auth_can = ( ( $is_auth['auth_post'] ) ? $lang['Rules_post_can'] : $lang['Rules_post_cannot'] ) . '<br />';
//$s_auth_can .= ( ( $is_auth['auth_reply'] ) ? $lang['Rules_reply_can'] : $lang['Rules_reply_cannot'] ) . '<br />';
//$s_auth_can .= ( ( $is_auth['auth_edit'] ) ? $lang['Rules_edit_can'] : $lang['Rules_edit_cannot'] ) . '<br />';
//$s_auth_can .= ( ( $is_auth['auth_delete'] ) ? $lang['Rules_delete_can'] : $lang['Rules_delete_cannot'] ) . '<br />';
//$s_auth_can .= ( ( $is_auth['auth_vote'] ) ? $lang['Rules_vote_can'] : $lang['Rules_vote_cannot'] ) . '<br />';
if ( $is_auth['auth_mod'] )
{
$s_auth_can .= sprintf($lang['Rules_moderate'], "<a href=\"modcp.$phpEx?" . POST_FORUM_URL . "=$forum_id&start=" . $start . "&sid=" . $userdata['session_id'] . '">', '</a>');
}
-
MaFKeeZ
Bericht
door MaFKeeZ » 10 aug 2005, 22:15
thnx

maar dat is voor viewforum.php, kan ik dit ook voor viewTOPIC.php doen?
-
MaFKeeZ
Bericht
door MaFKeeZ » 10 aug 2005, 22:20
ok tis al gelukt! bedankt voor de snelle hulp!
Kees :thumb:
-
ElbertF
-
Contacteer:
Bericht
door ElbertF » 10 aug 2005, 22:26
Zelfde routine, maar dat had je al ontdekt.