Ik heb 1 deel van het forum dat ik niet kan bewerken of verwijderen.
Als ik in de database in phpbb-forums die verwijder dan is die daar weg maar ga ik naar de site, dan staat die daar nog steeds. Als ik een nieuw topic in dat forum wilt plaatsen krijg ik de melding, Sorry, alleen kunnen berichten plaatsen in dit forum. Alle andere forums werken goed maar met 1 kan ik niks beginnen. Waar staan de forums nog meer beschreven dan in de phpbb-forums. Ik weet niet wanneer dit probleem is ontstaa, omdat ik hier al heel lang niks in hebt geplaatst, maar nu was ik dat van plan en ikdekte ik de fout. Ik gebruik phpBB2 plus 1.52 based on phpBB2 met de nieuwste update's.
1 forum deel werkt niet en kan ik niet verwijderen.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik heb het eerst ook via de administrator panel gedaan maar er werd gemeld dat het gelukt was maar er was niks veranderd. Ik kan het zoweer terug plaatsen in de database want ik heb hem nog in mijn backup.
Als ik bij adminpanel-forum beheer-management een nieuw forum of een nieuw catogory aanmaak krijg ik de melding Forum en Categorie informatie succesvol geüpdate maar ik krijg de nieuwe niet te zien...
Update.
In de database phpbb-forums staan de nieuwe dan wel...
Update.
Het is waarschijnlijk weer klaar, de chmods instellings stonden niet goed meer. Waar ik mijn webruimte heb heeft vaak problemen en plaatsen ze een backup terug zonder het te melden maar ze zetten nooit de permissies goed.
Dus waarschijnlijk is het probleem opgelost.
Als ik bij adminpanel-forum beheer-management een nieuw forum of een nieuw catogory aanmaak krijg ik de melding Forum en Categorie informatie succesvol geüpdate maar ik krijg de nieuwe niet te zien...
Update.
In de database phpbb-forums staan de nieuwe dan wel...
Update.
Het is waarschijnlijk weer klaar, de chmods instellings stonden niet goed meer. Waar ik mijn webruimte heb heeft vaak problemen en plaatsen ze een backup terug zonder het te melden maar ze zetten nooit de permissies goed.
Dus waarschijnlijk is het probleem opgelost.