Foutmelding bij registratie: includes\emailer.php on line 12

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Hans

Foutmelding bij registratie: includes\emailer.php on line 12

Bericht door Hans » 02 okt 2005, 12:25

Support template:
  • Wat is het probleem? Na aanmeldingsgegevens te hebben gesubmit krijg je een bevestiging met daarboven een aantal foutmeldingen. Verder gaat alles goed, alleen het mailtje is leeg.
    Wanneer ontstond het probleem? Na het verhuizen van het forum
    Adres van je forum: http://proarnhem.murof.nl/phpBB2/
    Geïnstalleerde mods: geen
    Huidige template: Iris Expanded (Dutch), maar doet het ook bij subSilver (English)
    phpBB versie: 2.0.17
    Host: http://www.hosting.nl
    Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? nee
    Heb je gezocht naar een antwoord?
ja
Overige opmerkingen: Verder gaat alles goed dus, maar die foutmeldingen zijn wel heel storend. Dusse... help! :roll:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 02 okt 2005, 12:27

Veel voorkomende fout! Zoeken!

Hans

Bericht door Hans » 02 okt 2005, 12:31

paulus schreef:Veel voorkomende fout! Zoeken!
Hoi, ik heb gezocht op "Fout bij registratie" en daarbij doorgebladerd tot januari 2005... Wel veel fouten gezien maar niet deze :(

Bee

Bericht door Bee » 02 okt 2005, 12:50

Misschien is het nuttig als je ook de foutmeldingen geeft 8)
... Maar ik modereer (nog) niet.

Hans

Bericht door Hans » 02 okt 2005, 15:01

Ok :thumb: ,

Dat ziet er zo uit:

Warning: fread(): Length parameter must be greater than 0. in D:\home\buena\proarnhem.murof.nl\phpBB2\includes\emailer.php on line 120

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at D:\home\buena\proarnhem.murof.nl\phpBB2\includes\emailer.php:120) in D:\home\buena\proarnhem.murof.nl\phpBB2\includes\page_header.php on line 475

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at D:\home\buena\proarnhem.murof.nl\phpBB2\includes\emailer.php:120) in D:\home\buena\proarnhem.murof.nl\phpBB2\includes\page_header.php on line 477

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at D:\home\buena\proarnhem.murof.nl\phpBB2\includes\emailer.php:120) in D:\home\buena\proarnhem.murof.nl\phpBB2\includes\page_header.php on line 478

:?: :?: :?:

Hans

Bericht door Hans » 02 okt 2005, 17:50

Had nog wat gevonden over de taalmodule en e-mailheaders. Zodoende dat bestand opnieuw gedownload en ge-ftp'd naar de server. Helaas geen verschil :( Ging om:

http://switch.dl.sourceforge.net/source ... _dutch.zip

Het gekke is dat ik ook een ander forum heb, dat op hetzelfde domein (maar een ander subdomein) draait en die heeft geen problemen...? Zou het soms in de database zitten?

Hans

Bericht door Hans » 02 okt 2005, 18:12

Time is a healer...

Na veel testen en ernstig vergelijken zag ik 'm plotseling: de user_welcome.(?) had een omvang van 0 bytes! Dat leide er ook toe dat de foutmelding taalgebonden was. Deze vervangen en hij doet het weer.... Hoezee! :thumb:

Blijft alleen een raadsel waarom ie niet gewoon vervangen werd door die nieuw gedownloade versie... Misschien vergissinkje van ftp? In mijn beleving heb ik 'm inmiddels al een paar keer vervangen. Maar goed, we zijn er weer. Dank voor't geduld. :wink:

Gesloten