Tekst bij gebr.lijst wat er niet hoort

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Lady Elensar

Tekst bij gebr.lijst wat er niet hoort

Bericht door Lady Elensar » 17 okt 2005, 11:00

Support template:
  • Wat is het probleem? Als je naar de pagina v.d. gebruikerslijst gaat, zie je onder 'Forum index » Gebruikerslijst', method="post" action="memberlist.php"> staan. Maar dit hoort er natuurlijk niet. En als je naar de pagina van je privé berichten gaat, zie je onder de links 'Forum index » Inbox'
    method="post" name="privmsg_list" action="privmsg.php?folder=inbox"> staan. Hetzelfde iets wat er niet hoort. Nu heb ik geen idee waar dit door komt, en hoe ik het weg kan halen. :?
    Wanneer ontstond het probleem? Ik weet niet meer zeker, het is al een tijdje. Maar het zou kunnen dat het gebeurd is nadat ik de categories hierarchy mod heb geinstalleerd.
    Adres van je forum: http://gezelligforum.frihost.net/phpBB
    Geïnstalleerde mods: Simple Quick Reply, Auto group cp, Categories hierarchy.
    Huidige template: subSilver (hij heeft al een andere naam gekregen, maar de template moet nog helemaal bewerkt worden, dus het is eigenlijk nog subSilver).
    phpBB versie: 2.0.17
    Host: Frihost.com
    Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? Ja
    Heb je gezocht naar een antwoord? Ja
Overige opmerkingen: Ik heb gekeken bij welke mod je de memberlist.php moest bewerken, en dat was alleen bij de categories hierarchy. Ik heb de memberlist helemaal overnieuw aangepast, zoals het van de mod moest, maar het staat er nog steeds. :( Keb geen idee waar het dan wel aan kan liggen.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 17 okt 2005, 11:04

Verander in redSilver/memberslist_body.tpl

Code: Selecteer alles

<form{NAVIGATION_BOX} method="post" action="{S_MODE_ACTION}">
in

Code: Selecteer alles

{NAVIGATION_BOX} <form method="post" action="{S_MODE_ACTION}">

Lady Elensar