Hallo allemaal,
Ik onderhoud een phpBB 2.0.4 forum op het intranet wat we thuis hebben liggen. Ik heb dus geen voorbeeld online.
Nu heb ik een plaatje toegevoegt bij de Site Admin (ik dus). Ik het Administratiepaneel zie ik het plaatje wel, maar zodra ik het bij een post doe zie ik een kruisje verschijnen. Wat is het probleem en nog belangrijker, wat is de oplossing?
Ik heb ook nog een vraagje: Hoe stel je in dat je eerst je account moet registreren voordat je echt aangemeld bent (dus wat je ook heb bij dit forum).
Groeten, Tinus!
Adminplaatje werkt niet
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Adminplaatje werkt niet
Een expert is iemand die in een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt
ik heb zelf een 2.0.3 board maar ik denk dat dat gewoon hetzelfde is 
je kan je acoount activering aanzetten door naar je admin panel te gaan en dan naar configuratie daar zie je dan een stukje instaan van "account activering aanzetten" en dan kan je opties kiezen
Succes ermee
Het andere anwtoord weet ik zo ook niet

je kan je acoount activering aanzetten door naar je admin panel te gaan en dan naar configuratie daar zie je dan een stukje instaan van "account activering aanzetten" en dan kan je opties kiezen

Succes ermee
Het andere anwtoord weet ik zo ook niet

Bedankt
Hallo Tamara,
Hartelijk bedankt voor je antwoord. Nu kan ik weer verder.
Groeten, Tinus!
Hartelijk bedankt voor je antwoord. Nu kan ik weer verder.
Groeten, Tinus!
Een expert is iemand die in een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt