Zelfde IP-adres tegelijk online
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Zelfde IP-adres tegelijk online
Ik heb op dit moment een Gast die 38 keer online is (dus iemand met hetzelfde IP-adres). Hoe kan dat? En is het een fout in phpBB?
Niet dat ik denk dat het toch fout is: Maar waarom hoort dat zo?Bee schreef:Een gast wordt elke keer toegevoegd aan de lijst, niet overschreven. Bij gebruikers is dat anders. Stel dat Google langs komt, dan kan het gebeuren dat je pagina letterlijk een kilometer lang wordt. Dit is echter geen fout, dit hoort.
-
- Contacteer:
Ik stoor me daar niet heel erg aan, maar het verbaast me wel dat dat ook op een gesloten (beperkt aantal accounts die door de beheerder worden geautoriseerd) forum af en toe voorkomt.
Eerst vooral aanwezig op de faq wat als enige toegankelijk is voor een niet geregistreerd gebruiker, maar later ook op de index en andere fora.
Eerst vooral aanwezig op de faq wat als enige toegankelijk is voor een niet geregistreerd gebruiker, maar later ook op de index en andere fora.
De meeste mensen hebben behoefte informatie over wat hun gastbezoekers doen. Jij misschien niet, maar veel anderen wel.Hans Kamp schreef:Niet dat ik denk dat het toch fout is: Maar waarom hoort dat zo?Bee schreef:Een gast wordt elke keer toegevoegd aan de lijst, niet overschreven. Bij gebruikers is dat anders. Stel dat Google langs komt, dan kan het gebeuren dat je pagina letterlijk een kilometer lang wordt. Dit is echter geen fout, dit hoort.
... Maar ik modereer (nog) niet.