reply boven de vraag ?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
harryvos
Contacteer:

reply boven de vraag ?

Bericht door harryvos » 14 jan 2006, 11:49

Ik heb laatst de update gedaan naar 2.0.19 en daarna ook een nieuwe template geinstalleerd k_futurum nu zag ik laatst iets heel raars op me forum.

Er was iemand die een vraag had gesteld en daar had dus iemand anders een antwoord opgegeven, alleen ston het antwoord boven de vraag.

Dit heb ik nog nooit gezien en weet ook niet waar het aan kan liggen, iemand die dit al eens mee heeft gemaakt en nog beter natuurlijk hier een oplossing voor heeft. ??

harryvos
Contacteer:

Bericht door harryvos » 14 jan 2006, 18:35

niemand ?

XGE_Lithium
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 14 jan 2006, 18:43

harryvos schreef:niemand ?
Allereerst zou je misschien de Regels nog eens door kunnen bladeren, het is namelijk verboden om zo snel je posts te bumpen.

Maar goed, is het nu dus zo dat de beginpost onderaan staat, en de volgende posts steeds erboven?

Zoals bijvoorbeeld bij een nieuwe post op dit forum, onder de Reply box, zie je onderaan de al geposte posts staan. Maar goed, als het goed is is er wel een hack voor om dit te laten doen, als je die andersom zou uitvoeren lukt het misschien.

Toch denk ik dat je iets fout hebt gedaan in de database of iets fout gewijzigd.

harryvos
Contacteer:

Bericht door harryvos » 14 jan 2006, 19:32

XGE_Lithium schreef:
Allereerst zou je misschien de Regels nog eens door kunnen bladeren, het is namelijk verboden om zo snel je posts te bumpen.

Maar goed, is het nu dus zo dat de beginpost onderaan staat, en de volgende posts steeds erboven?

Zoals bijvoorbeeld bij een nieuwe post op dit forum, onder de Reply box, zie je onderaan de al geposte posts staan. Maar goed, als het goed is is er wel een hack voor om dit te laten doen, als je die andersom zou uitvoeren lukt het misschien.

Toch denk ik dat je iets fout hebt gedaan in de database of iets fout gewijzigd.
heb zo juist vernomen dat het ligt aan de hosting en dat het iets met een tijdverschil te maken heb. dus wacht wel rustig af.

Gesloten