help mij even op weg asjeblieft!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
maikel

help mij even op weg asjeblieft!

Bericht door maikel » 25 jan 2006, 20:42

sinds kort werk ik met phpbb forum op zich werkt het schitterend

alleen ik werk via het internet!

nou wil ik een aantal mods installeren enzovoort, en nou meot ik dus de software installeren!

welke software heb ik nodig?
en kan ik alles wat op dit moment op het forum staat + alle leden en dergelijke mee krijgen op mijn computer! want ik dnek niet dat mijn leden blij zullen zijn met alweer opneiuw aanmelden!!!!

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
alvast bedankt!!!

groeten maikel

Bee

Bericht door Bee » 25 jan 2006, 20:45

phpBB is een zogenaamde webapplicatie. Door met FTP bestanden te downloaden, en deze in bijvoorbeeld wordpad te bewerken, en daarna weer terug te zetten, kan je een mod installeren.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Lady Elensar

Bericht door Lady Elensar » 25 jan 2006, 20:47

Hoezo heb je een software nodig om mods te kunnen installeren? Dat is naar mijn weten niet nodig. En als je een forum op een bepaalde forum-hosting website hebt, d.w.z. dat zij het forum installeren en je verder geen bestanden kunt overschrijven van het forum, kun je geen eens mods installeren. Anders moet je gewoon een back up maken van je bestanden, de mods installeren, en de bestanden gewoon weer opnieuw uploaden. :)

-edit- Je was me net iets voor Bee :P (had ik niet gezien), maar mijn antwoord komt geloof ik ongeveer op hetzelfde neer (hoop ik). :)
Laatst gewijzigd door Lady Elensar op 25 jan 2006, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.

maikel

Bericht door maikel » 25 jan 2006, 20:48

Bee schreef:phpBB is een zogenaamde webapplicatie. Door met FTP bestanden te downloaden, en deze in bijvoorbeeld wordpad te bewerken, en daarna weer terug te zetten, kan je een mod installeren.
kan ik alles gewoon downloaden, en ook alles wat ik al heb op internet er dan in krijgen?

en zo ja hoe moet dat dan?

Lady Elensar

Bericht door Lady Elensar » 25 jan 2006, 20:49

Heb je het forum gewoon zelf handmatig geinstalleerd dan?

Xinix

Bericht door Xinix » 25 jan 2006, 20:51

nee maikel zit bij een forum host zag ik :) dus dan kun je zelf niets doen met mods.

hier zit maikel bij Hosted for free by hostmybb.com - free phpbb forum hosting provider.

maikel

Bericht door maikel » 25 jan 2006, 20:55

ik kwam via google op een site van phpbb uit, daar had ik alles ingevuld toen kreeg ik een mailtje van helpdesk@hostmybb.com
met mijn account information!

daarna ben ik naar die link gegaan en kon ik alles installeren via mijn administratie paneel

wat moet ik nou doen dan?

edit: xinix was me voor

Xinix

Bericht door Xinix » 25 jan 2006, 21:00

:) een betaalde host zoeken of een gratis host waar je ftp toegang hebt ;)

dan moet je even naar http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=17444 gaan daar staat de gratis hosters topic

maikel

Bericht door maikel » 25 jan 2006, 21:00

Xinix schreef::) een betaalde host zoeken of een gratis host waar je ftp toegang hebt ;)

dan moet je even naar http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=17444 gaan daar staat de gratis hosters topic
en als ik dat heb, hoe kan ik daarna dan alles overzetten?

Xinix

Bericht door Xinix » 25 jan 2006, 21:02

nee ik denk niet dat die forum host jouw de database mee gaat geven maar als je daar een email heen stuurt kun je het altijd proberen.

nee heb je en ja kan je krijgen zeg ik altijd :)

Gesloten