Admin kan eigen bericht wijzigen zonder edit regel
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Admin kan eigen bericht wijzigen zonder edit regel
Hoi luitjes
Ik heb nog 1 vraag. Ik weet dat er een manier is om de edit regel te laten vervallen als een admin zijn eigen tekst aanpast.
Voor de leden moet dat gewoon blijven staan. Iemand een ideetje??
Ik heb geprobeert te zoeken hier, maar helaas werkt de zoekfunktie niet optimaal hier, iedere keer kan je de eerste pagina lezen maar wil je pagina's verdr dan kom je terug in het zoek menu!
Ik heb nog 1 vraag. Ik weet dat er een manier is om de edit regel te laten vervallen als een admin zijn eigen tekst aanpast.
Voor de leden moet dat gewoon blijven staan. Iemand een ideetje??
Ik heb geprobeert te zoeken hier, maar helaas werkt de zoekfunktie niet optimaal hier, iedere keer kan je de eerste pagina lezen maar wil je pagina's verdr dan kom je terug in het zoek menu!
Liefs Treessie
We realiseren ons pas hoe goed ons geheugen is, als we proberen iets te vergeten.
We realiseren ons pas hoe goed ons geheugen is, als we proberen iets te vergeten.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Hai Bee dan je voor je antwoord, maar das idd niet alleen voor de admins, ik moet wel kunnen zien als de leden iets aan gepast hebben!
Kan ook zijn dat het er niet is hoor...... ik dacht het ooit is gelezen te hebben
Tekst is zwart, niet blauw...
Kan ook zijn dat het er niet is hoor...... ik dacht het ooit is gelezen te hebben
Liefs Treessie
Ik heb zoiets wel ooit gezien bij Invision, maar volgens mij nooit bij phpBB. Bij Invision kon je dan simpelweg met een vinkje aangeven of het wel of niet erbij moest staan. Maar ja, dat is natuurlijk niet zomaar in phpBB in te bouwen.
Maar bij mijn forum komt er nooit bijgestaan dat een post bewerkt is en door wie. Iemand enig idee hoe dat komt?
Maar bij mijn forum komt er nooit bijgestaan dat een post bewerkt is en door wie. Iemand enig idee hoe dat komt?
Mijn excuus macht der gewoonteTreessie schreef:Hai Bee dan je voor je antwoord, maar das idd niet alleen voor de admins, ik moet wel kunnen zien als de leden iets aan gepast hebben!

Liefs Treessie