poll
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Wil je de hele pol uit je forum?
Je kan het ook instellen dat alleen beheerders poll mogen aanmaken in de forum premissies.
Mischien eventjes wat meer info wat je met poll verwijderen bedoelt
Je kan het ook instellen dat alleen beheerders poll mogen aanmaken in de forum premissies.
Mischien eventjes wat meer info wat je met poll verwijderen bedoelt

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Huidige polls kan je weinig mee. Je kan de pollomgeving voor iedereen, inclusief beheerders, verwijderen door
templates/xxx/posting_body.tpl te openen
te zoeken naar
en dat te verwijderen
Vervang xxx zoals altijd door de na(a)m(en) van de gebruiken templates.
te zoeken naar
Code: Selecteer alles
{POLLBOX}
... Maar ik modereer (nog) niet.
Oke maar hoe doe ik dat templates/xxx/posting_body.tpl te openenBee schreef:Huidige polls kan je weinig mee. Je kan de pollomgeving voor iedereen, inclusief beheerders, verwijderen door
te zoeken naaren dat te verwijderenCode: Selecteer alles
{POLLBOX}
Groetjes........
Dat kun je openen door wordpad te gebruiken zit standaard in windows 

Kladblok maakt alles niet erg overzichtelijk vindt ik, en wordpad vindt je alles mooi en kijk rustiger voor je ogen.
Mijn ervaring is Wordpad werkt heel goed allen met regels zoeken minder.
Of een goede editor gebruiken.
Maar als ik templates/xxx/posting_body.tpl in wordpad typ en kan ik toch verder niks mee ik wil mijn poll uit mijn forum helemaal verwijderenRaimon schreef:Kladblok maakt alles niet erg overzichtelijk vindt ik, en wordpad vindt je alles mooi en kijk rustiger voor je ogen.
Groetjes.......
-
- Contacteer:
Je moet het bestand /templates/xxx/posting_body.tpl openen met kladblok.robert 71 schreef:Maar als ik templates/xxx/posting_body.tpl in wordpad typ en kan ik toch verder niks mee ik wil mijn poll uit mijn forum helemaal verwijderenRaimon schreef:Kladblok maakt alles niet erg overzichtelijk vindt ik, en wordpad vindt je alles mooi en kijk rustiger voor je ogen.
Groetjes.......
Die moet je openen met wordpad 

Waar kan ik het bestand /templates/xxx/posting_body.tpl vinden???Makavelibrox schreef:Je moet het bestand /templates/xxx/posting_body.tpl openen met kladblok.robert 71 schreef:Maar als ik templates/xxx/posting_body.tpl in wordpad typ en kan ik toch verder niks mee ik wil mijn poll uit mijn forum helemaal verwijderenRaimon schreef:Kladblok maakt alles niet erg overzichtelijk vindt ik, en wordpad vindt je alles mooi en kijk rustiger voor je ogen.
Groetjes.......
Hoe bedoel je pagina niet beschikbaar?
Heb je op de ftp de file naar je computer gedownload?
heb niks naar mijn computter gedownload heb gewoon me aangemeld op http://www.boomp.com em heb daar een forumRaimon schreef:Hoe bedoel je pagina niet beschikbaar?
Deze gratis geeft je geen FTP toegang, dus je kan het niet op deze manier veranderen. Wat je zou kunnen doen is de rechten om een poll aan te maken op admin te zetten.robert 71 schreef:heb niks naar mijn computter gedownload heb gewoon me aangemeld op http://www.boomp.com em heb daar een forumRaimon schreef:Hoe bedoel je pagina niet beschikbaar?
Bijna 1500 posts!
en hoe doe ik dat pfffffff lastig ben ik hey...........abcde schreef:Deze gratis geeft je geen FTP toegang, dus je kan het niet op deze manier veranderen. Wat je zou kunnen doen is de rechten om een poll aan te maken op admin te zetten.robert 71 schreef:heb niks naar mijn computter gedownload heb gewoon me aangemeld op http://www.boomp.com em heb daar een forumRaimon schreef:Hoe bedoel je pagina niet beschikbaar?