Update
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Update
Hallo, ik heb net een .zip file gedownload om een update te doen.
Nu staan er 2 Mappen in die sip file namelijk:HTML & Install, hoe die instal werkt snap ik wel, alleen wat moet ik met die html bestanden doen??
Moet ik die map soms ook updaten in me forum??
Ik heb geen aanpassingen an me forum gedaan..
greetss Michel
Nu staan er 2 Mappen in die sip file namelijk:HTML & Install, hoe die instal werkt snap ik wel, alleen wat moet ik met die html bestanden doen??
Moet ik die map soms ook updaten in me forum??
Ik heb geen aanpassingen an me forum gedaan..
greetss Michel
-
Nee het is echt een HTML map.
Ik heb de update op deze site gedownload.
Dit is de link http://www.phpbb.com/files/releases/php ... 2.0.18.zip
greetzz Michel
Ik heb de update op deze site gedownload.
Dit is de link http://www.phpbb.com/files/releases/php ... 2.0.18.zip
greetzz Michel
-
- Contacteer:
-
Zonder mods is het het allermakkelijkste! Je download phpBB versie 2.0.21, verwijdert alles van je server behalve config.php en uploadt dan van je nieuwe versie alles, behalve de map contrib en het bestand config.php. Dan ga je naar http://www.site.nl/install/update_to_lastest.php, daarna verwijder je de map install en klaar is Kees. 

-
-
-
-
Oke, bedankt dan weet ik dat.
Tijdje geleden had ik trouwens ook een topic geopend dat ik een probleem had met m'n forum.
Ik had hem verhuisd van Lycos naar Pcextreme (bestanden en Database)
Toen een hoop gesodemieter gehad om hem werkend te krijgen en sindsdien werken er een aantal dingen niet meer. als ik bijvoorbeeld naar "members" ga en ik wil ze sorteren doet die helemaal niks. Grote berichten wilt die niet plaatsen en tekens zoals € ; ' "enz. herkend die niet en geeft die een foutmelding.
Er heeft niemand op gereageerd maar hoop dat er toch nog iemand is die weet hoe dit komt..
Greetzz Michel
Tijdje geleden had ik trouwens ook een topic geopend dat ik een probleem had met m'n forum.
Toen een hoop gesodemieter gehad om hem werkend te krijgen en sindsdien werken er een aantal dingen niet meer. als ik bijvoorbeeld naar "members" ga en ik wil ze sorteren doet die helemaal niks. Grote berichten wilt die niet plaatsen en tekens zoals € ; ' "enz. herkend die niet en geeft die een foutmelding.
Er heeft niemand op gereageerd maar hoop dat er toch nog iemand is die weet hoe dit komt..
Greetzz Michel
-
-
-
Thnx, dat is opgelost.. nu nog iemand die weet hoe dit komt?
Tuning Maniacs schreef:Oke, bedankt dan weet ik dat.
Greetzz Michel
-
Iemand wou op het forum eenbericht posten en toen kreeg die deze foutmelding...
Could not insert new word matches
DEBUG MODE
SQL Error : 1271 Illegal mix of collations for operation ' IN '
INSERT INTO phpbb_search_wordmatch (post_id, word_id, title_match) SELECT 7698, word_id, 0 FROM phpbb_search_wordlist WHERE word_text IN ('sinds', 'komst', 'van', 'bugatti', 'veyron', 'probeert', 'menig', 'sportautobouwer', '1', '000', 'pkgrens', 'doorbreken', 'de', 'autoshow', 'londen', 'barabus', 'tkr', 'zien', 'die', 'heeft', '005', 'britsh', 'motor', 'show', 'staat', 'het', 'piepkleine', 'sportscars', 'limited', 'met', 'hagelnieuwe', 'volgens', 'zijn', 'schepper', 'anthony', 'keating', 'snelste', 'auto', 'voor', 'openbare', 'weg', 'wordt', 'itali?', 'geproduceerd', 'chevrolet', 'twee', 'turbo?s', 'een', 'vermogen', 'levert', 'britse', 'merk', 'wil', 'verschillende', 'records', 'kwartmijl', 'aan', 'diggelen', 'rijden', 'moet', 'hij', 'tijd', 'oefening', 'naar', '100', 'km', 'halen', 'sprint', 'geeft', 'seconden')
Line : 251
File : functions_search.php
Could not insert new word matches
DEBUG MODE
SQL Error : 1271 Illegal mix of collations for operation ' IN '
INSERT INTO phpbb_search_wordmatch (post_id, word_id, title_match) SELECT 7698, word_id, 0 FROM phpbb_search_wordlist WHERE word_text IN ('sinds', 'komst', 'van', 'bugatti', 'veyron', 'probeert', 'menig', 'sportautobouwer', '1', '000', 'pkgrens', 'doorbreken', 'de', 'autoshow', 'londen', 'barabus', 'tkr', 'zien', 'die', 'heeft', '005', 'britsh', 'motor', 'show', 'staat', 'het', 'piepkleine', 'sportscars', 'limited', 'met', 'hagelnieuwe', 'volgens', 'zijn', 'schepper', 'anthony', 'keating', 'snelste', 'auto', 'voor', 'openbare', 'weg', 'wordt', 'itali?', 'geproduceerd', 'chevrolet', 'twee', 'turbo?s', 'een', 'vermogen', 'levert', 'britse', 'merk', 'wil', 'verschillende', 'records', 'kwartmijl', 'aan', 'diggelen', 'rijden', 'moet', 'hij', 'tijd', 'oefening', 'naar', '100', 'km', 'halen', 'sprint', 'geeft', 'seconden')
Line : 251
File : functions_search.php