Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Morf
Bericht
door Morf » 17 sep 2006, 14:07
Support Template
- Wat is het probleem? Blanco pagina ipv index.php
Wanneer ontstond het probleem? Na installeren van nieuwe phpbb2 software
Adres van je forum: http://www.woefwaf.be
Modifications op je forum: Enkel EasyMod
Huidige stijl: Standaard
phpBB versie: 2.0.21
Waar is je forum gehost: http://www.one.com
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Update software
Overige opmerkingen:
Nadat ik de software van phpBB had geupdate volgens de handleiding, krijg ik steeds een blanco pagina ipv van de index pagina. Wat is er mis??
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 17 sep 2006, 17:11
bedoel je met easymod enkel mods geinstaleerd door easymod, want easymod is niet echt iets nuttigs als je hem niet gebruikt. sowieso als je forum standaart is, kun je alvast beginnen met index.php eens opnieuw up te loaden met de laaste versie.
-
Morf
Bericht
door Morf » 17 sep 2006, 17:30
dat is idd de easymod dat ik bedoel. maar ik had dat er pas op gezet. Ik heb de nieuwe phpBB (de 2.0.21 dus) geïnstalleerd op men webdomein. Het is dus wel degelijk de nieuwe index.php die erop staat.
-
brandsrus
-
Contacteer:
Bericht
door brandsrus » 17 sep 2006, 17:31
Morf schreef:dat is idd de easymod dat ik bedoel. maar ik had dat er pas op gezet. Ik heb de nieuwe phpBB (de 2.0.21 dus) geïnstalleerd op men webdomein. Het is dus wel degelijk de nieuwe index.php die erop staat.
Is de installatie wel goed verlopen? En probeer het anders nog eens te installeren, zonder EasyMod in beginsel maar gewoon een kaal forum!
-
Morf
Bericht
door Morf » 17 sep 2006, 17:33
dat heb ik al geprobeerd, maar dat lukt ook niet. Het rare is, dat ik, nadat ik in een andere map het installeer, dan wel op het originele geraak. Maar op een andere computer lukt het dan weer niet. Na even krijg ik ook weer de blanco pagina te zien.
-
Morf
Bericht
door Morf » 17 sep 2006, 19:33
alle bestanden zijn de nieuwe bestanden van de laatste nieuwe versie van phpbb
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 17 sep 2006, 19:35
herupgeload van een volledig nieuw ook ?
Dan ligt het vast aan de chmodd die fout staat. moet je even kijken, mijn bestanden staan normaal op 0644 maar ik weet niet zeker of dat helemaal juist is
maar aangezien je forum toch enkel maar easymod bevatte en je nu en vervang forum maakte lijkt het me gewoon makkelijker om config.php te wisselen, dan hoort het ook terug te werken en de stijl kan je gewoon opnieuw toevoegen. het enige wat je dan moet veranderen is script pad in phpbb_config.