Gratis ??
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Gratis ??
Is PhpBB gratis of moet je ervoor betalen ??
-
- Contacteer:
-
Das gaafBlack-Hole schreef:Het is helemaal gratis

-
- Contacteer:
-
De forumsoftware zelf is gratis, de hosting om het op te zetten hoeft niet gratis te zijn 

Dat is een beslissing van hun. Dit zit niet standaard in phpbb.Dolfijntje schreef:Dat je voor het haflinger forum v/a november € 5,00 moet gaan betalen om te posten. Hoe komt dat. Ligt dat uit de uitbreiding of iets of aan je domein of iets.Black-Hole schreef:Hoe bedoel je dat?Dolfijntje schreef: die wirden betaalt waarom dan
-
- Contacteer:
- MoonCatcher
Vind ik niet, iemand zet iets op waar anderen gebruik van kunnen maken, waar die persoon zelf voor moet betalen. Als het zo groot wordt dat het over gezet moet worden naar meer diskruimte kan ik me voorstellen dat sommigen daar een manier voor gaan zoeken om het te behouden.
~ In a mad world, only the mad are sane ~
-
- Contacteer:
Zat net te kijken naar de stats van die site, voor € 5,- per jaar kunnen ze dat forum bijna al hosten, zo groot is het echt niet.MoonCatcher schreef:Vind ik niet, iemand zet iets op waar anderen gebruik van kunnen maken, waar die persoon zelf voor moet betalen. Als het zo groot wordt dat het over gezet moet worden naar meer diskruimte kan ik me voorstellen dat sommigen daar een manier voor gaan zoeken om het te behouden.
Code: Selecteer alles
De gebruikers hebben in totaal 2230 berichten geplaatst
We hebben 199 geregistreerde gebruikers

Laatst gewijzigd door Black-Hole op 04 okt 2006, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- MoonCatcher
Bokt.nl is van Bartvb de orginele beheerder van phpBB.nl en (ex?) devolper van phpBB.

Draait meen ik ook al een lange tijd op phpBB3 als ik me niet vergis
Bokt.nl is daadwerkelijk groot hoor, weet je hoe bekent en groot dat is, Bart zijn eigen trofee volgens mijZat net te kijken naar de stats van die site, voor € 5,- per jaar kunnen ze dat forum bijna al hosten, zo groot is het echt niet.

Draait meen ik ook al een lange tijd op phpBB3 als ik me niet vergis

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
- Contacteer: