Wat is het probleem? Is het mogelijk m'n forum af te schermen door gebruik te maken van betalende accounts?
Wanneer ontstond het probleem? Ik werd gevraagd dit te onderzoeken, probleem is het nog niet echt.
Adres van je forum: http://www.mxworld.be/mxforum
Modifications op je forum: Geen, buiten een kleine verandering voor het voorkomen van spamusers
Huidige stijl: icgstation
phpBB versie: phpBB 2.0.18
Waar is je forum gehost: express-server.be
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Neen
Overige opmerkingen: Misschien even ter verduidelijking. Mxworld.be gebruikt al een hele tijd een phpbb forum, ikzelf ben pas later met mxworld beginnen werken, ik heb de website zelf hermaakt, maar op het forum heb ik nog niet gewerkt, buiten een kleine aanpassing om spam tegen te gaan.
Nu zijn we van plan mxworld gedeeltelijk betalend te maken, met name de foto's van huisfotograaf, wat multimedia, en het forum, en dit met het betalingssysteem van ogone. We nemen het forum erbij omdat we denken dat dit enkele "negatieve" posters kan vermijden, een voorbeeld hiervan is bvb mototalk.com. Onze prijs zou in de buurt van 10 euro per jaar liggen.
Mogen wij een gratis phpbb forum aanbieden op een gedeeltelijk betalende site, en mogen wij gebruik maken van de phpbb user database om dit te beheren, ook op de website zelf.
phpbb forum in gedeeltelijk betalende site. Mag dit?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ja, je mag in principe alles doen met phpbb, zolang je het copyright maar laat staan
. Verder zoals svenn al zegt, updaten, je loopt 3 versies achter

Wanneer ga je nou eens lezen?svennson schreef:dat kan daar zijn mods voor o.a. een paypal mod. Maar eerst moet ik je aanraden up-te-daten naar de laatste versie van phpBB 2.0.21.