nou had ik dat gezeur dat dingen al bestonden, dus ik heb nu al alles geprobeerd wat er in de databanken staan.
Heb me database al geleegd,een nieuw database gemaakt me prefix anders benoemt maar dan elke keer krijg ik dit gezeik.
Je config bestand is onschrijfbaar op dit moment. Een kopie van het config bestand wordt gedownload als je op de knop hieronder klikt. Je dient dit bestand te uploaden naar dezelfde directory als phpBB2. Wanneer dat gedaan is dien je in te loggen, met de beheerder naam en bijbehorend wachtwoord, die je in het vorige formulier hebt opgegeven, en het beheerder controle centrum op te zoeken (er verschijnt een link onderin elk scherm wanneer je ingelogd bent) om de algemene configuratie te controleren. Bedankt dat je voor phpBB2 hebt gekozen.
en als ik dat gedaan heb begint het hele liedje weer opnieuw
help me, want ik heb dat forum heel snel nodig
Problemen met config.php te beschrijven
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Re: IK WORD GEKKKKK!!!!
gewoon downloaden drukken, de 4 (geloof ik) open plekken invullen door het openen van het bestandje met dreamweaver en de geupdate versie upload je, en klaar!psychokai schreef:nou had ik dat gezeur dat dingen al bestonden, dus ik heb nu al alles geprobeerd wat er in de databanken staan.
Heb me database al geleegd,een nieuw database gemaakt me prefix anders benoemt maar dan elke keer krijg ik dit gezeik.
Je config bestand is onschrijfbaar op dit moment. Een kopie van het config bestand wordt gedownload als je op de knop hieronder klikt. Je dient dit bestand te uploaden naar dezelfde directory als phpBB2. Wanneer dat gedaan is dien je in te loggen, met de beheerder naam en bijbehorend wachtwoord, die je in het vorige formulier hebt opgegeven, en het beheerder controle centrum op te zoeken (er verschijnt een link onderin elk scherm wanneer je ingelogd bent) om de algemene configuratie te controleren. Bedankt dat je voor phpBB2 hebt gekozen.
en als ik dat gedaan heb begint het hele liedje weer opnieuw
help me, want ik heb dat forum heel snel nodig
Tis niet zo moeilijk

Als je alles upload, kan je ook meteen config.php modden naar 777
Ik kreeg dit bericht ook elke keer...
Succes
zo makkelijk is het anders niet
dit staat er volgens me kladblok in
<?php
// phpBB 2.x auto-generated config file
// Do not change anything in this file!
$dbms = 'mysql';
$dbhost = 'localhost';
$dbname = 'kai1980_forum';
$dbuser = 'kai1980_Kai';
$dbpasswd = 'smarties25';
$table_prefix = 'phpbb2_';
define('PHPBB_INSTALLED', true);
?>
en als ik die nieuwe weer ge upload heb dan is het weer
Table 'phpbb_auth_access' already exists
en dan gaat het weer hetzelfde, data base leegmaken, config klopt weer niet, nieuwe uploaden en dan weer
wat bedoel je met 777?
dit staat er volgens me kladblok in
<?php
// phpBB 2.x auto-generated config file
// Do not change anything in this file!
$dbms = 'mysql';
$dbhost = 'localhost';
$dbname = 'kai1980_forum';
$dbuser = 'kai1980_Kai';
$dbpasswd = 'smarties25';
$table_prefix = 'phpbb2_';
define('PHPBB_INSTALLED', true);
?>
en als ik die nieuwe weer ge upload heb dan is het weer
en dan gaat het weer hetzelfde, data base leegmaken, config klopt weer niet, nieuwe uploaden en dan weer
wat bedoel je met 777?