- Wat is het probleem? Als ik het uploaden wil, selecteer ik de map, maar dan kom ik in de map ipv de hele map uploaden
Wanneer ontstond het probleem? Zonet
Adres van je forum: http://www.members.lycos.nl/runeplac3
Modifications op je forum: Geen
Huidige stijl: Geen
phpBB versie: 2.31 geloof iik
Waar is je forum gehost: lycosHeb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee
Probleem met uploaden ;\ via lycos HELP PLZ
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Probleem met uploaden ;\ via lycos HELP PLZ
Support Template
Laatst gewijzigd door jan-willem- op 19 nov 2006, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beetje vreemde uitleg maar ik denk dat je niet kunt uploaden doordat je het eerst moet unzippen ofzo ? Je moet eerst op je desktop unzippen met een programma zoals o.a. winrar(gratis),winzip, ... daarna krijg je een apparte map phpbb/ die moet je helemaal uploaden, dat kan met internet explorer (IE) maar ik zou toch een ftp programma gebruiken zoals flash FXP (betalend, gebruik ik), smartFTP, ...
daarna surf je naar je site en zet erna /phpbb/ daarna begint de installatie procedure...
Sorry voor het lang wachten trouwens, probeer volgende keer je vraag iets beter te formuleren
daarna surf je naar je site en zet erna /phpbb/ daarna begint de installatie procedure...
Sorry voor het lang wachten trouwens, probeer volgende keer je vraag iets beter te formuleren

-
-
bij gratis hosting, heb ik tot nu toe gemerkt, is het vaak moeilijk om via een ftp programma up te loadenProphecy schreef:Neem hier eens een kijkje voor de FTP programma's!
Bij gratis hosting moet het ook gewoon mogelijk zijn om dingen te kunnen uploaden, dus jouw opmerking is niet echt gegrond al-in...
je bent vaak gebonden om via een site in te loggen
- Denskie War
- Contacteer: