forum gehacked, niet meer inloggen!!!! SPOED!!!!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
niesje28

forum gehacked, niet meer inloggen!!!! SPOED!!!!

Bericht door niesje28 » 08 dec 2006, 21:08

Hallo,

Afgelopen maandag is ons forum gehacked. Iemand heeft er mee zitten rotzooien met als gevolg dat wij er nu niet meer in kunnen komen. Ons forum heet Crazy for the Backstreet Boys, anne.messageboard.nl/15710. Ik en Ellen zijn beide beheerder van dit forum en als we nu willen inloggen krijg ik een wit veld en Ellen moet een code invoeren, maar die kunnen we dus niet zien.

We willen graag het forum weer online krijgen (de titel heeft de hacker veranderd in "iets over jongens") en belangrijker wellicht kunnen we nog het e.e.a. achterhalen.

We hopen snel een antwoord te krijgen en als er meer informatie nodig is, dan hoor ik het wel!!!

Groetjes, Denise

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 08 dec 2006, 21:09

neem contact op met je host, wij kunnen je hier niet bij helpen. Je gebruikt een multiforumd ienst ;)

psychokai

Bericht door psychokai » 08 dec 2006, 22:44

ik snap niet hoe het gehacked kan worden wat kan je hier aan doen om het beter te beveiligen??

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 08 dec 2006, 22:58

psychokai schreef:ik snap niet hoe het gehacked kan worden wat kan je hier aan doen om het beter te beveiligen??
oude phpbb draaien, makkelijk wachtwoorden hebben
conclusie altijd up to date blijven verhelpt dat :D

Gesloten