Hallo,
Tot vandaag was ik met mijn updates blijven steken bij versie 2.0.15. Alles werkte perfect, maar om niet te ver achterop te raken ben ik vandaag begonnen aan het zorgvuldige upgrade karwei.
Echter, nadat ik de upgrade van 2.0.16 naar 2.0.17 had voltooid, heb ik een kleine controle uitgevoerd. Nu blijken de nieuwe berichten klokjes (oranje) niet meer te werken. Wel worden de nieuwe berichten getoond wanneer ik op "Nieuwe berichten sinds laatste bezoek" klik.
Zelf heb ik al diverse keren de wijzigingen in de code nagelopen, maar ik kan niets verkeerds ontdekken. Mijn vraag is: heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Groetjes,
Jacobus.
Nieuwe berichten klokjes werken niet meer na een update
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nieuwe berichten klokjes werken niet meer na een update
Hallo brandsrus,
Als template gebruik is subSilver. Ik heb alleen wat kleine aanpassingen aan de template gemaakt en tot de laatste upgrade heeft alles goed gewerkt.
Verder heb ik geen aanpassingen aan het forum gemaakt. Tot nu toe, ik meen vanaf versie 2.0.13, heb ik alle upgrades via de beschikbare 'mods' gedaan.
Het aanpassen van de tabellen leverden geen fouten op.
Groetjes,
Jacobus.
Als template gebruik is subSilver. Ik heb alleen wat kleine aanpassingen aan de template gemaakt en tot de laatste upgrade heeft alles goed gewerkt.
Verder heb ik geen aanpassingen aan het forum gemaakt. Tot nu toe, ik meen vanaf versie 2.0.13, heb ik alle upgrades via de beschikbare 'mods' gedaan.
Het aanpassen van de tabellen leverden geen fouten op.
Groetjes,
Jacobus.
Waarschijnlijk heb je ook de template map subSilver/images volledig overschreven.
Waar jou oude klokje sinstonden, heb je nog een backup van voor de update, daar zullen de images wel instaan in d emap templates/subSilver/images
Normaal genoed big_folder etc.
Die zal je eventjes terug moeten uploden en dan zijn je klokjes weer terug
Of bedoel je wat anders met klokjes, indien ja verklaar u nader
?
Waar jou oude klokje sinstonden, heb je nog een backup van voor de update, daar zullen de images wel instaan in d emap templates/subSilver/images
Normaal genoed big_folder etc.
Die zal je eventjes terug moeten uploden en dan zijn je klokjes weer terug

Of bedoel je wat anders met klokjes, indien ja verklaar u nader

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Hallo Raimon,
De template is niet overschreven en de klokjes staan er nog.
Nog een vraag. Ik heb net een bestand gedownload met alle updates t/m 2.0.21. Zou het een optie zijn om alle bestanden te vervangen die in de update 2.0.15 naar 2.0.21 zijn bijgesloten?
De tabellen zijn bijgewerkt t/m versie 2.017. Zal de update van de tabellen goed verlopen indien ik het script uitvoer van 2.0.15 naar 2.0.17?
Groetjes,
Jacobus.
De template is niet overschreven en de klokjes staan er nog.
Nog een vraag. Ik heb net een bestand gedownload met alle updates t/m 2.0.21. Zou het een optie zijn om alle bestanden te vervangen die in de update 2.0.15 naar 2.0.21 zijn bijgesloten?
De tabellen zijn bijgewerkt t/m versie 2.017. Zal de update van de tabellen goed verlopen indien ik het script uitvoer van 2.0.15 naar 2.0.17?
Groetjes,
Jacobus.
-
- Contacteer: