Hallo allemaal, ja ik ben een newbie op het gebied van phpbb.
Ik wil graag een forum op zetten en het gaat tot nu toe niet lukken. Natuurlijk heb ik veel zelf geprobeert maar nu ben ik op een punt aangekomen dat ik hulp moet vragen.
Als ik phpbb-nl-2.0.22 download krijg ik een fout melding dat het beschadigd is. Ik heb meerdere zippers gebruikt, in verschillende mappen proberen te plaatsen, pc opnieuw opstarten enz enz. De precieze melding is op het moment van het unzip commando.
"the archive is either unkown format or damaged" Ik heb ook al proberen te zoeken in het forum naar een antwoord maar ik kan hem niet vinden. Anders val ik jullie niet "lastig" hoop dat jullie me kunnen helpen.
gr Jan
phpbb wil niet unzippen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ja ja het is laat en ik geeff niet op. Heb de zips van een andere plaats op dit forum vandaan gehaald en nu doet hij het wel. Vraag me niet waarom maar hij doet het. Tot op het moment ik een foutmelding krijg tijdens het installeren.
De eerste keer heb ik de zips van phpbb.com vandaan gehaald geïnstalleerd maar dat ging niet goed. Nu op dit forum (goeie install beschrijving trouwens) maar krijg nu deze foutmelding table"phpbb_auth_access" already exists weten jullie wat dit is? en hoe kan ik hier vanaf komen?
De eerste keer heb ik de zips van phpbb.com vandaan gehaald geïnstalleerd maar dat ging niet goed. Nu op dit forum (goeie install beschrijving trouwens) maar krijg nu deze foutmelding table"phpbb_auth_access" already exists weten jullie wat dit is? en hoe kan ik hier vanaf komen?