Hoe stel ik het aantal posts in als moderator?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoe stel ik het aantal posts in als moderator?
Hoi,
Ik heb nu ook een phpbb forum maar voorheen had ik iets van xsorbit en nu wil ik graag het aantal posts dat iemand heeft gemaakt meegeven op het nieuwe forum. Is dit mogelijk? Of niet ?
En nog iets, is er een converter voor de forums van xsorbit, of ben ik alles kwijt ?
Groeten Jeroen
Ik heb nu ook een phpbb forum maar voorheen had ik iets van xsorbit en nu wil ik graag het aantal posts dat iemand heeft gemaakt meegeven op het nieuwe forum. Is dit mogelijk? Of niet ?
En nog iets, is er een converter voor de forums van xsorbit, of ben ik alles kwijt ?
Groeten Jeroen
xsorbit? Nooit van gehoord. Maar kijk even op http://www.phpbb.com of daar een convertor te krijgen is. Het overnemen van de postcounts zou behoorlijk triviaal moeten zijn.
Perfect.......tis gelukt, Thx allemaal.
Heb ik nog een vraagje, ik wil graag dat de mensen GEEN nieuwe onderwerpen kunnen starten, want anders wordt die lijst onderwerpen te lang en het moet klein en overzichtelijk blijven. We hebben namelijk nogal wat mensen die posten OM ergens te posten. Dus 5 onderwerpen zijn voldoende.
Ik neem aan dat ik dit ergens bij permissies moet instellen ofzo. Maar hoe, want als ik bij permissies ga kan ik alleen aangeven moderator of niet. En moet ik gebruikersgroepen aanmaken dan ?
Groetjes Jeroen
Heb ik nog een vraagje, ik wil graag dat de mensen GEEN nieuwe onderwerpen kunnen starten, want anders wordt die lijst onderwerpen te lang en het moet klein en overzichtelijk blijven. We hebben namelijk nogal wat mensen die posten OM ergens te posten. Dus 5 onderwerpen zijn voldoende.
Ik neem aan dat ik dit ergens bij permissies moet instellen ofzo. Maar hoe, want als ik bij permissies ga kan ik alleen aangeven moderator of niet. En moet ik gebruikersgroepen aanmaken dan ?
Groetjes Jeroen
Hey Bart,
Ik heb het wel eens geprobeerd met de "poll" of de reactie (=stemmen) op een poll, daar staat oorspronkelijk "REG" bij, vraagme niet wat dat inhoud, en daar maak ik dan iets adners van, save het maar als ik dan weer teug ga dan staat er weer REG :S
Maar ik zal het eens gaan proberen met onderwerpen en polls....
Thx
Ik heb het wel eens geprobeerd met de "poll" of de reactie (=stemmen) op een poll, daar staat oorspronkelijk "REG" bij, vraagme niet wat dat inhoud, en daar maak ik dan iets adners van, save het maar als ik dan weer teug ga dan staat er weer REG :S
Thx
REG= Geregistreerd.jstooker schreef:Hey Bart,
Thx
Dus je moet eerst geregistreerd zijn om een poll te starten/stemmen

--Mn forum----Phpbb hulp--
Dan heb je niet op ok gedrukt, of niet lang genoeg gewacht? Dat denk ik dan maar zeker wetenjstooker schreef:Ahh...klinkt logisch idd
Bedankt.....
owjaa, maar waarom springt hij dan weer terug naar REG als ik hem verandert heb in ALL ?

--Mn forum----Phpbb hulp--