Nederlands als taal bij index-pagina

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Woozle

Nederlands als taal bij index-pagina

Bericht door Woozle » 12 sep 2007, 10:06

Hoi

Het is me gelukt om mijn forum te updaten naar de laatste versie (2.0.22). Ik heb het language-pakket ook kunnen installeren en het forum zelf is nu ook volledig in het Nederlands als je bent ingelogd. Da's dus allemaal prima verlopen

Als ik als nieuwe gebruiker een nieuw account wil aanmaken is het start-scherm (dus voor je bent ingelogd) echter wel nog in het Engels. Wat moet ik nog precies wijzigen om dit ook naar het Nederlands te krijgen? Ik heb al een tijdje zitten zoeken in de faq's en handleidingen, ik kan het niet onmiddellijk vinden.

Ik heb voor subsilver-template wel nog de nederlandse afbeeldingen gevonden, maar dat schijnt geen invloed te hebben als ik deze map bij aanmaak. Ik kan in ieder geval nergens de taal wijzigen. Is er iemand die me op de juiste weg kan zetten?

Woozle

svenn
Contacteer:

Re: Nederlands als taal bij index-pagina

Bericht door svenn » 12 sep 2007, 10:17

dat kan door in het admin paneel de default language op dutch te plaatsten. :) succes!

Woozle

Bericht door Woozle » 12 sep 2007, 10:35

svenn schreef:dat kan door in het admin paneel de default language op dutch te plaatsten. :) succes!
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar dat lukt dus niet ;) . Ik heb intussen eens geprobeerd met een nieuwe user aan te maken en als ik met deze user inlog krijgt deze ook nog als standaard-taal Engels, hoewel deze voor iedereen op Nederlands zou moeten staan.

Ik heb het forum geupdate naar 2.0.22 vanuit een Engelstalige 2.0.21 (die ik rechtstreeks vanuit het C-panel bij mijn hosting-bedrijf kon installeren) Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?

Coen

Bericht door Coen » 12 sep 2007, 12:29

Woozle schreef:Ik heb het forum geupdate naar 2.0.22 vanuit een Engelstalige 2.0.21 (die ik rechtstreeks vanuit het C-panel bij mijn hosting-bedrijf kon installeren) Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?
Dat zou, in principe niets uit moeten maken. Welke taal hebben gasten? Ook Engels? Dan staan de instellingen toch nog niet goed, in je Administratiepaneel. Controleer deze nog eens, de gasten nemen de standaard-taal automatisch over die je hebt ingesteld in je Administratiepaneel bij "Configuratie".

Succes! :)

Peter Koster
Contacteer:

Bericht door Peter Koster » 25 nov 2007, 16:37

Ik lijk hetzelfde probleem te hebben. Ik heb de default language echt op Nederlands staan, maar zo lang ik niet ingelogd ben blijft de taal Engels. Log ik in, dan wordt de taal Nederlands. Log ik uit dan blijft de taal Nederlands tot nik het forum verlaat. Ga ik dan opnieuw naar het forum toe, is taal weer engels :(
Zie dit forum.
Mijn website:
Het Hurktoilet, de leuke vakantiegids voor Frankrijk
http://www.hurktoilet.nl

BetaDevil

Bericht door BetaDevil » 25 nov 2007, 16:46

Ik zie het nederlands :|

Peter Koster
Contacteer:

Bericht door Peter Koster » 25 nov 2007, 17:28

BetaDevil schreef:Ik zie het nederlands :|
Da's merkwaardig, bij mij gaat ie nu ook goed. En toch verschijnt ie af en toe echt in het engels :roll:
Mijn website:
Het Hurktoilet, de leuke vakantiegids voor Frankrijk
http://www.hurktoilet.nl

Gesloten