Nederlands als taal bij index-pagina
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nederlands als taal bij index-pagina
Hoi
Het is me gelukt om mijn forum te updaten naar de laatste versie (2.0.22). Ik heb het language-pakket ook kunnen installeren en het forum zelf is nu ook volledig in het Nederlands als je bent ingelogd. Da's dus allemaal prima verlopen
Als ik als nieuwe gebruiker een nieuw account wil aanmaken is het start-scherm (dus voor je bent ingelogd) echter wel nog in het Engels. Wat moet ik nog precies wijzigen om dit ook naar het Nederlands te krijgen? Ik heb al een tijdje zitten zoeken in de faq's en handleidingen, ik kan het niet onmiddellijk vinden.
Ik heb voor subsilver-template wel nog de nederlandse afbeeldingen gevonden, maar dat schijnt geen invloed te hebben als ik deze map bij aanmaak. Ik kan in ieder geval nergens de taal wijzigen. Is er iemand die me op de juiste weg kan zetten?
Woozle
Het is me gelukt om mijn forum te updaten naar de laatste versie (2.0.22). Ik heb het language-pakket ook kunnen installeren en het forum zelf is nu ook volledig in het Nederlands als je bent ingelogd. Da's dus allemaal prima verlopen
Als ik als nieuwe gebruiker een nieuw account wil aanmaken is het start-scherm (dus voor je bent ingelogd) echter wel nog in het Engels. Wat moet ik nog precies wijzigen om dit ook naar het Nederlands te krijgen? Ik heb al een tijdje zitten zoeken in de faq's en handleidingen, ik kan het niet onmiddellijk vinden.
Ik heb voor subsilver-template wel nog de nederlandse afbeeldingen gevonden, maar dat schijnt geen invloed te hebben als ik deze map bij aanmaak. Ik kan in ieder geval nergens de taal wijzigen. Is er iemand die me op de juiste weg kan zetten?
Woozle
Re: Nederlands als taal bij index-pagina
dat kan door in het admin paneel de default language op dutch te plaatsten.
succes!

Ja, dat dacht ik dus ook. Maar dat lukt dus nietsvenn schreef:dat kan door in het admin paneel de default language op dutch te plaatsten.succes!

Ik heb het forum geupdate naar 2.0.22 vanuit een Engelstalige 2.0.21 (die ik rechtstreeks vanuit het C-panel bij mijn hosting-bedrijf kon installeren) Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?
Dat zou, in principe niets uit moeten maken. Welke taal hebben gasten? Ook Engels? Dan staan de instellingen toch nog niet goed, in je Administratiepaneel. Controleer deze nog eens, de gasten nemen de standaard-taal automatisch over die je hebt ingesteld in je Administratiepaneel bij "Configuratie".Woozle schreef:Ik heb het forum geupdate naar 2.0.22 vanuit een Engelstalige 2.0.21 (die ik rechtstreeks vanuit het C-panel bij mijn hosting-bedrijf kon installeren) Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?
Succes!

-
- Contacteer:
Ik lijk hetzelfde probleem te hebben. Ik heb de default language echt op Nederlands staan, maar zo lang ik niet ingelogd ben blijft de taal Engels. Log ik in, dan wordt de taal Nederlands. Log ik uit dan blijft de taal Nederlands tot nik het forum verlaat. Ga ik dan opnieuw naar het forum toe, is taal weer engels 
Zie dit forum.

Zie dit forum.
Ik zie het nederlands 

-
- Contacteer:
Da's merkwaardig, bij mij gaat ie nu ook goed. En toch verschijnt ie af en toe echt in het engelsBetaDevil schreef:Ik zie het nederlands