nieuw boven

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
4th

nieuw boven

Bericht door 4th » 27 feb 2003, 17:16

hoe kan ik nieuwste posts ook (in onderwerpen en niet alleen nieuwste onderwerpen) bovenop laten sorteren in me phpbb??

White Dust

Bericht door White Dust » 27 feb 2003, 17:46

Hmm, ik weet het niet helemaal zeker (heb zo even niet een test bordje bij de hand ;))...
Maar ik denk dat het volgende wel zal werken (wel eerst back-uppen ;))

open viewtopic.php,
zoek:

Code: Selecteer alles

$select_post_order = '<select name="postorder">';
if ( $post_time_order == 'ASC' )
{
	$select_post_order .= '<option value="asc" selected="selected">' . $lang['Oldest_First'] . '</option><option value="desc">' . $lang['Newest_First'] . '</option>';
}
else
{
	$select_post_order .= '<option value="asc">' . $lang['Oldest_First'] . '</option><option value="desc" selected="selected">' . $lang['Newest_First'] . '</option>';
}
$select_post_order .= '</select>';
vervang met

Code: Selecteer alles

$select_post_order = '<select name="postorder">';
if ( $post_time_order == 'ASC' )
{
	$select_post_order .= '<option value="asc">' . $lang['Oldest_First'] . '</option><option value="desc" selected="selected">' . $lang['Newest_First'] . '</option>';
}
else
{
	$select_post_order .= '<option value="asc" selected="selected">' . $lang['Oldest_First'] . '</option><option value="desc">' . $lang['Newest_First'] . '</option>';
}
$select_post_order .= '</select>';
Als ik het zo bekijk zit er verder geen switch op (en als je het handmatig onder aan het draadje wijzigt blijft het niet in het geheugen)...
Nogmaals, ik ben niet 100% zeker dat dit zal werken...

Gesloten