Hoi, ik heb een vriend (moderator gemaakt) en die kan niet meer inloggen. En als hij klikt op: "wachtwoord vergeten".
Dan krijgt hij: Sorry, maar uw wachtwoord kan niet worden opgevraagd, wan uw account is verwijderd (of zoiets)
En nog iets, ik moet ALTIJD opnieuw inloggen (ook als ik het aanvink dat hij het automatisch moet doen)
Inloggen en wachtwoord opvragen lukt niet.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Inloggen en wachtwoord opvragen lukt niet.
Wel, ik ben in deze PHP wel erg noobie. Wat is het eigenlijk?;)
- White Dust
Re: Inloggen en wachtwoord opvragen lukt niet.
Heb je niet per ongeluk verwijder deze gebruiker.? aan gevinkt, dit zit vlak onder het special rank role down menutjemiky schreef:Hoi, ik heb een vriend (moderator gemaakt) en die kan niet meer inloggen. En als hij klikt op: "wachtwoord vergeten".
Dan krijgt hij: Sorry, maar uw wachtwoord kan niet worden opgevraagd, wan uw account is verwijderd (of zoiets)
maakt het forum wel op de juiste manier een cookie aan? is de server wel juist geconfigureerd om cookies te verzenden?En nog iets, ik moet ALTIJD opnieuw inloggen (ook als ik het aanvink dat hij het automatisch moet doen)
Re: Inloggen en wachtwoord opvragen lukt niet.
maakt het forum wel op de juiste manier een cookie aan? is de server wel juist geconfigureerd om cookies te verzenden?[/quote]
Dit zou ik echt niet weten. sry. Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt.
Dit zou ik echt niet weten. sry. Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt.

Wel, ik ben in deze PHP wel erg noobie. Wat is het eigenlijk?;)