Inloggen en wachtwoord opvragen lukt niet.

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
miky

Inloggen en wachtwoord opvragen lukt niet.

Bericht door miky » 07 mar 2003, 20:24

Hoi, ik heb een vriend (moderator gemaakt) en die kan niet meer inloggen. En als hij klikt op: "wachtwoord vergeten".
Dan krijgt hij: Sorry, maar uw wachtwoord kan niet worden opgevraagd, wan uw account is verwijderd (of zoiets)

En nog iets, ik moet ALTIJD opnieuw inloggen (ook als ik het aanvink dat hij het automatisch moet doen)
Wel, ik ben in deze PHP wel erg noobie. Wat is het eigenlijk?;)

White Dust

Re: Inloggen en wachtwoord opvragen lukt niet.

Bericht door White Dust » 07 mar 2003, 23:48

miky schreef:Hoi, ik heb een vriend (moderator gemaakt) en die kan niet meer inloggen. En als hij klikt op: "wachtwoord vergeten".
Dan krijgt hij: Sorry, maar uw wachtwoord kan niet worden opgevraagd, wan uw account is verwijderd (of zoiets)
Heb je niet per ongeluk verwijder deze gebruiker.? aan gevinkt, dit zit vlak onder het special rank role down menutje
En nog iets, ik moet ALTIJD opnieuw inloggen (ook als ik het aanvink dat hij het automatisch moet doen)
maakt het forum wel op de juiste manier een cookie aan? is de server wel juist geconfigureerd om cookies te verzenden?

miky

Re: Inloggen en wachtwoord opvragen lukt niet.

Bericht door miky » 08 mar 2003, 11:35

maakt het forum wel op de juiste manier een cookie aan? is de server wel juist geconfigureerd om cookies te verzenden?[/quote]

Dit zou ik echt niet weten. sry. Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt. :(

miky

Bericht door miky » 08 mar 2003, 11:39

Ik heb daarachter gekeken in het adminpaneel, maar ik denk dat daar niks mee mis is. Ofwel heb ik het goeie paneel niet bekeken. Ik heb gekeken in het gebruiker-beheerpaneel.

miky

Bericht door miky » 08 mar 2003, 19:06

OK, het probleempje met de cookies is opgelost. THX, ik blijf (andern ook) nu altijd ingelogd.

Gesloten