Ik raak topics kwijt

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Cliff

Ik raak topics kwijt

Bericht door Cliff » 25 mar 2003, 10:49

Hallo,

Mijn forum raakt topics kwijt. Ze zitten nog wel in de database (ik kan ze met phpmyadmin bekijken) maar het forum laat ze niet zien.

Kijk bijvoorbeeld eens naar:

http://www.weerwoord.nu/weerwoord/viewforum.php?f=4

Dit forum heeft 257 topics maar laat er slechts een paar zien. Enig idee hoe dit komt?

Een resynch van de forums maakt helaas niets uit.

WebmasterX
Contacteer:

Bericht door WebmasterX » 25 mar 2003, 12:30

Wanneer deed ie het nog wel goed? En wat is er voordat dit gebeurde gebeurt? Heb je nieuwe mods erin gezet of heb je handmatig wijzigingen gemaakt in de db zoals het forum id nummer?

WebmasterX

Spikey

Bericht door Spikey » 25 mar 2003, 16:31

Wij hebben dit hier ook een keer gehad en had toen te maken met een "interne" verhuizing van datacenter van onze host.
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

Cliff

Bericht door Cliff » 25 mar 2003, 19:46

Mijn forum is een conversie van UBB 6.3. Direct na conversie miste ik al enkele topics waarvan ik dacht dat ze gewoon niet meegeconverteerd waren. Alles leek echter verder goed te werken, ik kon gewoon nieuwe topics aanmaken en bekijken.

Later werden het echter steeds minder topics die zichtbaar werden. Ik zag dat het ook met lange discussies zo is, dus een discussie die zeg maar 32 bladzijden beslaat kan slechts één bladzijde bekeken worden. De nieuwste bijdragen zijn dan alleen zichtbaar door 'nieuwste eerst' te selecteren (je weet wel, de volgorde van de postings onderaan)

Ik heb in de database gekeken met phpmyadmin maar die database lijkt intact. De forum_id's kloppen en verwijzen naar bestaande forums.

Ik baal er erg van, Weerwoord loopt al 4 jaar en nu lijkt het erop dat de boel gesloten moet worden en de info van afgelopen 4 jaar verloren gaat.

Gesloten