Waar kiezen standaart frorum bij meerdere templates?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Waar kiezen standaart frorum bij meerdere templates?
Als ik verschillende templates heb geupload hoe/waar kan ik dan kiezen welke de standaart template moet zijn??
Als ik daar ben staat de template er niet bij...Admiral Rob schreef:dan ga je naar "stijlen beheer" en daar naar "toevoegen", dan heb je de template, en dan kun je de stappen doen die ik hiervoor heb beschreven.
Appalachia heb ik upgeload naar de template directory....
maar ik zie hem niet bij
Wat moet ik nu??........naar "stijlen beheer" en daar naar "toevoegen", dan heb je de template......
Nog een keer voor de duidelijkheid:
-de volledige Appalachia map uploaden naar de templates map (templates/Appalachia)
-dan ga je naar admininistratiepaneel/stijlen_beheer/toevoegen
-dan naar administratiepaneel/algemeen_beheer/configuratie/Standaard_Stijl
Vervolgens kun je in de regel daaronder "Negeer gebruiker stijl" instellen zodat alle gebruikers dezelfde template hebben.
Doe je dit niet, dan moet je in jouw eigen profiel nog de template instellen voordat hij voor jou zichbaar is.
-de volledige Appalachia map uploaden naar de templates map (templates/Appalachia)
-dan ga je naar admininistratiepaneel/stijlen_beheer/toevoegen
-dan naar administratiepaneel/algemeen_beheer/configuratie/Standaard_Stijl
Vervolgens kun je in de regel daaronder "Negeer gebruiker stijl" instellen zodat alle gebruikers dezelfde template hebben.
Doe je dit niet, dan moet je in jouw eigen profiel nog de template instellen voordat hij voor jou zichbaar is.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
- Carlo Claessen