php editor ??
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

php editor ??
Als ik de php files met bijvoorbeeld notepad bekijk zie ik heeele lange regels. Moet ik een aparte php editor gebruiken om de files te kunnen aanpassen en of editen ???? en zo ja wat gebruiken jullie om de files te editen.
Als deze vraag hier niet hoort dan bij voorbaat mijn excuses
Als deze vraag hier niet hoort dan bij voorbaat mijn excuses
Probeer eens Wordpad, deze zal de opmaak waarschijnlijk wel goed weergeven.
Je kunt ook een (gratis) teksteditor met meer mogelijkheden gebruiken zoals CrimsonEditor, deze is echter wel in het Engels.
Gebruik liever geen een WYSIWYG (What You See Is What You Get) editor zoals Frontpage, dit soort programma's voegen vaak onnodige zaken toe en laten essentiële zaken weg.
En van de categorie niet gratis programma's zijn DreamweaverMX, EditPlus en NoteTabPro erg goed.
Je kunt ook een (gratis) teksteditor met meer mogelijkheden gebruiken zoals CrimsonEditor, deze is echter wel in het Engels.
Gebruik liever geen een WYSIWYG (What You See Is What You Get) editor zoals Frontpage, dit soort programma's voegen vaak onnodige zaken toe en laten essentiële zaken weg.
En van de categorie niet gratis programma's zijn DreamweaverMX, EditPlus en NoteTabPro erg goed.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
stom van mij
Heb al een aantal files ge-edit en nu pas crimson editor gedownload. Is inderdaad een handige tools, zeker met de regelnummers er bij.
Dank voor je tip
Dank voor je tip