Fout met bericht posten en prive bericht

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
xxlildushi
Contacteer:

Fout met bericht posten en prive bericht

Bericht door xxlildushi » 30 okt 2003, 19:08

Ik wou net een bericht posten en kreeg deze foutmelding, kreeg dit ook bij een prive bericht sturen[/b]

Echec ! Errors :
You've reached your maximum daily quota : 150

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/apache/php/mmp_lib/php4u_mail.php:275) in /data/members/free/tripod/nl/f/o/r/forteensonly/htdocs/includes/page_header.php on line 474

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/apache/php/mmp_lib/php4u_mail.php:275) in /data/members/free/tripod/nl/f/o/r/forteensonly/htdocs/includes/page_header.php on line 476

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/apache/php/mmp_lib/php4u_mail.php:275) in /data/members/free/tripod/nl/f/o/r/forteensonly/htdocs/includes/page_header.php on line 477

regel 474 t/m t/m 477:
header ('Cache-Control: private, pre-check=0, post-check=0, max-age=0');
}
header ('Expires: 0');
header ('Pragma: no-cache');
Dit stond bovenaan.

Verder stond er nog:
Algemene Fout

Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE

Line : 234
File : /data/members/free/tripod/nl/f/o/r/forteensonly/htdocs/includes/emailer.php

dit is regel 234:
message_die(GENERAL_ERROR, 'Failed sending email :: ' . (($this->use_smtp) ? 'SMTP' : 'PHP') . ' :: ' . $result, '', __LINE__, __FILE__);

weet iemand wat ik moet veranderen?? en hoe ik het kan oplossen?

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 30 okt 2003, 19:17

Die eerste komt door het o zo stabiele lycos......
Die tweede kan je met de zoek functie beantwoorden........

Gesloten