phpnuke of ezportal

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Deaken
Contacteer:

phpnuke of ezportal

Bericht door Deaken » 19 jan 2004, 23:59

Hoi allemaal.

Ik zit met een kaal forum, er is wel een homepage bij maar die is in het geheel niet overeenkomstig met het forum. Ik wil dus een portal om mijn forum bouwen.
Nu heb ik hier eens rondgezocht en kom mensen tegen die ez portal gebruiken maar ook mensen die phpnuke gebruiken.

Wat is mijn vraag?
Ik wil dus om mijn forum een portal bouwen. Is het mogelijk om met phpnuke een portal om dit forum te bouwen? Ik weet dat dit een site is voor support van phpbb maar toch denk ik dat er hier wel mensen zijn die hier een antwoord op kunnen geven.
Of is het beter om ez portal om het forum te bouwen? Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel enige ervaring heb net phpnuke maar niet met ez portal.

Wie is in de gelegenheid mij enige duidelijkheid hierover te verschaffen.
Ik heb trouwens ook nergens hier een directe downloadlink kunnen vinden naar ez portal, wel enige verwijzingen naar phphacks.com (waar ik zelf ook gezocht heb op "ez portal") maar ik heb dus geen link kunnen vinden.

Groet,
Deaken.
iemand dood maken met een blije mus

Podium4

Bericht door Podium4 » 20 jan 2004, 08:36

EzPortal: http://smartor.is-root.com/

Het is maar net wat je precies wil.... ezportal is een heel klein portaal die erg makkelijk helemaal naar jouw wensen te verbouwen is... html kennis is vaak al genoeg!
php-nuke is iets totaal anders en heeft eigenlijk ook niks met phpbb te maken... php-nuke is gewoon een uitgebreid portaal systeem met als onderdeel een phpbb forum...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Deaken
Contacteer:

Bericht door Deaken » 20 jan 2004, 13:00

Ja dat ziet er op zich wel goed uit. Ik neem aan dat het aanpassen van templates ongeveer hetzelfde is als bij het phpbb forum? Zoveel spul hoeft er nou ook weer niet op te komen, een kleine download sectie en newsposts, eventueel nog een paar andere kleine dingen.
iemand dood maken met een blije mus

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 20 jan 2004, 15:31

De naam van de mod zegt het al: Ez portal. ez staat voor easy en dat is hij ook. Als je de bijgeleverde template file in alle template mappen doet komt alles goed. Alles wat je moet doen staat trouwens in het installatie bestand.

Gesloten