Cookies

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Streetracer54
Contacteer:

Cookies

Bericht door Streetracer54 » 06 apr 2003, 12:39

Alles werkte perfect om automatisch ingelogd te blijven tot gisteren. Ik run mijn forum op haz.dk en heb de cookie setting gewoon op standaard laten staan. Ik heb zo wat navraag gedaan bij andere gebruikers en zij hebben dit ook. Weet iemand raad?

Thx in advance

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 06 apr 2003, 12:53

Cookie op highest proberen..
[+] Isento at DeviantArt

doc

Bericht door doc » 06 apr 2003, 13:55

higest ?? Leipo :P

zal wel juist andersom zijn zekers ...lowest :P

Allee bij mij toch , ik had ook altijd probs .. heb die van mij om laagste gezet en heb nu geen enkel probleem meer ...
maar denk dat het bij mij is omdat ik nu 5 forums op server heb staan met dezelfde hoofdlogin ?? Eens dat de rest er weg is ga ik toch eens proberen om die cookies te verhogen ...

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 06 apr 2003, 14:22

doc schreef:higest ?? Leipo :P

zal wel juist andersom zijn zekers ...lowest :P

Allee bij mij toch , ik had ook altijd probs .. heb die van mij om laagste gezet en heb nu geen enkel probleem meer ...
maar denk dat het bij mij is omdat ik nu 5 forums op server heb staan met dezelfde hoofdlogin ?? Eens dat de rest er weg is ga ik toch eens proberen om die cookies te verhogen ...
Ow ja sorry...alles accepteren dan moet het opgelost zijn..
En dat andere moet je wel doen ja.. :P
[+] Isento at DeviantArt

Streetracer54
Contacteer:

Bericht door Streetracer54 » 06 apr 2003, 14:36

Kheb er dus voor gezorgt dat i.e. alle cookies aanvaard, en het werkt nog steeds niet. Terwijl ik op andere forums geen problemen hiermee heb.
Ik heb al eens geprobeert om al mijn cookies te verwijderen, maar dit helpt ook niet.

/edit onder linux heb ik hetzelfde probleem.

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 06 apr 2003, 16:26

Streetracer54 schreef:Kheb er dus voor gezorgt dat i.e. alle cookies aanvaard, en het werkt nog steeds niet. Terwijl ik op andere forums geen problemen hiermee heb.
Ik heb al eens geprobeert om al mijn cookies te verwijderen, maar dit helpt ook niet.

/edit onder linux heb ik hetzelfde probleem.
Misschien kan je je instellingen in het admin paneel van je forum nog eens nakijken. Staat daar bij "cookie domein" wel je subdomein + "haz.dk" ingevuld?
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

Streetracer54
Contacteer:

Bericht door Streetracer54 » 06 apr 2003, 16:30

FlorisD schreef: Misschien kan je je instellingen in het admin paneel van je forum nog eens nakijken. Staat daar bij "cookie domein" wel je subdomein + "haz.dk" ingevuld?
Nee, ik heb daar niets ingevuld. Ik heb die instellingen laten staan op standaardwaarden omdat ze dat aanraden. Zal eens proberen door deze instellingen te veranderen.

Gesloten