memberlist

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
dubock2

memberlist

Bericht door dubock2 » 09 apr 2003, 11:08

Ik heb de mod geinstalleerd dat je kan zie welke rank iemand heeft in de memberlist. Ik heb nu alleen een probleem. Ik heb 7 post en tot de 20 post ofzo dan ben je member. Maar ik be nde admin en bij mij staat er dat ik een newbie ben. Hoe haal ik dat weg want dat wil ik neit want ik ben site admin. Hoe doe ik dat nou? Ik heb mijzelf alweer een speciale rank angewezen als de rank site admin maar dat werkt niet. Hoe kan ik dat veranderen? :roll:

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 09 apr 2003, 11:11

Gebruikers Management --> Je Nick
lastmodified.net

DeMolT

Bericht door DeMolT » 09 apr 2003, 12:41

en dan onderin staat speciale rank en die moet je ff veranderen naar admin ofzoiets dergelijks :wink:

dubock2

Bericht door dubock2 » 09 apr 2003, 12:46

LEES eens is goed man
ik zeg toch dat ik dat al heb geprobeerd man. :twisted:

DEMOlT :evil:

Leipo
Contacteer:

Re: memberlist

Bericht door Leipo » 09 apr 2003, 12:47

dubock2 schreef:Ik heb de mod geinstalleerd dat je kan zie welke rank iemand heeft in de memberlist. Ik heb nu alleen een probleem. Ik heb 7 post en tot de 20 post ofzo dan ben je member. Maar ik be nde admin en bij mij staat er dat ik een newbie ben. Hoe haal ik dat weg want dat wil ik neit want ik ben site admin. Hoe doe ik dat nou? Ik heb mijzelf alweer een speciale rank angewezen als de rank site admin maar dat werkt niet. Hoe kan ik dat veranderen? :roll:
Je hebt het zo ingesteld dat je de POST rank mod hebt..
Niet de Level..
[+] Isento at DeviantArt

dubock2

Bericht door dubock2 » 09 apr 2003, 13:32

Hoe verander ik dat dan? of is dat weer een andere hack

Caboman

Bericht door Caboman » 09 apr 2003, 15:23

volgens mij wil je dat jij volle rank krijgt, ongeacht de hoeveelheid post die je hebt gepost, is dat het??

matel
Contacteer:

Bericht door matel » 09 apr 2003, 16:30

In dat geval:

Ga naar je adminpanel > ranks
Maak een speciale rank aan: bijvoorbeeld "Administrator" en bij rank image geef je de naam van het plaatje op met de hoogste rang.

Ga dan naar "Management" onder Gebruikers Beheer.
Zoek daar jezelf op en geef bij "Rank Titel" de rank Administrator op. Klik daarna op OK en dan moet alles werken.
ManyLinks website
ManyThings Forum Kom en wordt ook lid!
Afbeelding

DeMolT

Bericht door DeMolT » 09 apr 2003, 17:21

moet je wel bij aantal posts nx in vullen he en nie zo gaan te kutten we proberen alleen te helpen :wink:

Gesloten