Form target="_top" veranderen?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Form target="_top" veranderen?
Als je inlogt dan heeft dat form de volgende functie "target="_top"". Dus als je je forum in een frame hebt dan komt hij opeens volledig scherm. Is dit te veranderen.. Dus dat je target="" uit het inloggen form kunt veranderen.
Ik weet niet of dit hier hoort, maar ik het het hier maar gepost.
Ik weet niet of dit hier hoort, maar ik het het hier maar gepost.
volgens mij kan het wel, klik maar in de link in mijn signature. Het bovenste is een frame.
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!
Bij jou is het ook zo hoor. Als je op jouw site op inloggen klikt (direct onder jouw site-naam) dan krijg je een inlog scherm en als je dan inlogt dan is opeens de tekst "menu" boven weg, en in de code staat ook <form action="..." target="_top"> etc.M@rten schreef:volgens mij kan het wel, klik maar in de link in mijn signature. Het bovenste is een frame.
Dit is inderdaad zo. Je kan echter wel de inloggen link weghalen en dan mensen dwingen op via het formuliertje op de index pagina in te loggen. Dan verdwijnt het frame niet.Erik Verberne schreef:Bij jou is het ook zo hoor. Als je op jouw site op inloggen klikt (direct onder jouw site-naam) dan krijg je een inlog scherm en als je dan inlogt dan is opeens de tekst "menu" boven weg, en in de code staat ook <form action="..." target="_top"> etc.M@rten schreef:volgens mij kan het wel, klik maar in de link in mijn signature. Het bovenste is een frame.
Misschien staat er iets in login.php als je zoekt op target, maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
In login.php staat geen enkele form tag. Ik heb ook al in een aantal includes gekeken. Ik heb echter geen zin om alle includes en de hele database af te struinen. Dan ben ik nog wel even bezig.FlorisD schreef:Misschien staat er iets in login.php als je zoekt op target, maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.
offtopic: ken ik jou niet van GoT

GoT? Daar ben ik niet eens geregistreerd!Erik Verberne schreef:In login.php staat geen enkele form tag. Ik heb ook al in een aantal includes gekeken. Ik heb echter geen zin om alle includes en de hele database af te struinen. Dan ben ik nog wel even bezig.FlorisD schreef:Misschien staat er iets in login.php als je zoekt op target, maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.
offtopic: ken ik jou niet van GoT

Ik zou het verder ook niet weten.
Er is hier toch geen admin die er een slotje op komt hangen.Erik Verberne schreef:Sorry voor de offtopicigheid. Ik heb de avatar die jij gebruikt daar ook eens gezien namelijk.FlorisD schreef:GoT? Daar ben ik niet eens geregistreerd!![]()

Maar ik heb deze avatar al heel erg vaak op veel verschillende sites gezien, maarja... hij is wel leuk dus ik heb m nu ook.

Ik heb even gezocht op http://www.phpbbhacks.com, maar ik heb niets kunnen vinden dat dit probleem oplost.Erik Verberne schreef:Misschien weet iemand wel een mod die ooit eens is gemaakt voor dit "probleem"?

Ik heb m al weggehaald, gewoon in overall_header.tpl
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
-
- Contacteer:
Inlogscherm maar dan zonder _top
Dag luitjes,
Is eigenlijk heel simpel:
Open templates/jouw_template/login_body.tpl en verwijder bovenin bij de form tag de target="_top"
Werkt uitstekend!!!!!
Peter
Is eigenlijk heel simpel:
Open templates/jouw_template/login_body.tpl en verwijder bovenin bij de form tag de target="_top"
Werkt uitstekend!!!!!
Peter
- WebSiteNet
- Contacteer: