Auto Group

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
MvDrunen

Auto Group

Bericht door MvDrunen » 23 jun 2004, 18:45

Ik heb nu de auto group geinstalleerd alleen vroeg ik me af hoe ik dat kan toepassen, want ik kan eigenlijk nergens iets vinden wat ik aan kan passen! weten jullie hoe of wat?

christel
Contacteer:

Bericht door christel » 23 jun 2004, 18:52

Je moet eerst groepen aanmaken en de instellingen daarvan opgeven. Daarna kun je bijvoorbeeld bepaalde forums toegankelijk maken voor bepaalde groepen.

Ik heb bijvoorbeeld een groep: "nieuwe leden" (aantal benodige posts: 0 en aantal max. posts: 1) Deze mensen moeten zich eerst voorstellen voordat ze de rest van het forum kunnen zien en worden dan automatisch in de groep "gebruikers" (aantal benodigde posts: 1) ingedeeld.

Deze forums staan overigens allemaal op private en het "voorstellen" staat op REG anders heeft het geen zin (op mijn forum).... :wink:

MvDrunen

Bericht door MvDrunen » 24 jun 2004, 15:30

Ik denk dat ik de code's niet helemaal goed heb ingevuld, zoals je kan zien op deze print screen kan ik onderaan niet goed zien wat het is! Kunnen jullie mij vertellen wat het is en misschien vertellen wat ik fout heb gedaan en hoe ik dat kan oplossen?

http://www.members.lycos.nl/dutchftp/print%20screen.JPG

MvDrunen

Bericht door MvDrunen » 24 jun 2004, 15:46

Als ik een nieuwe groep wil aanmaken geeft ie ook deze fout:
Could not insert new group

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' group_count,group_count_max,group_count_enable group_single_us

INSERT INTO phpbb_groups (group_type, group_name, group_description, group_moderator,, group_count,group_count_max,group_count_enable group_single_user) VALUES (0, 'Nieuwe Leden', 'Nieuwe leden kunnen niet eerder posten voordat ze zich voorgestelt hebben in het daarvoor bestemde forum!', 2, '0','1','' '0')

Line : 393
File : /data/members/free/tripod/nl/d/u/t/dutchftp/htdocs/phpBB2/admin/admin_groups.php

Gesloten