vage fout
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

vage fout
hallo,
ik ben het forum aan het instaleren, en nu heb ik het geupload (ook da bestand naar 777 gezet) en als ik nu probeer verbinding te maken met het forum krijg ik
http://www.mudmaniacs.nl/forum/install/install.php
wat je daar te zien krijgt.
wat is mijn probleem?
en hoe los ik dat op??
bvd
Jan
ik ben het forum aan het instaleren, en nu heb ik het geupload (ook da bestand naar 777 gezet) en als ik nu probeer verbinding te maken met het forum krijg ik
http://www.mudmaniacs.nl/forum/install/install.php
wat je daar te zien krijgt.
wat is mijn probleem?
en hoe los ik dat op??
bvd
Jan
ik ben nog ergens achter gekomen
voor de test heb ik maar info.php gemaakt en geupped..
inhoud
<?
phpinfo()
?>
dan krijg ik ook een fout.
nm.
Warning: phpinfo, exec, system, inode() has been disabled for security reasons in /mnt/storage1/c/ch/cheatguide.nl/html/test/info.php on line 2
is hier soms een verband? Moet ik soms contact opnemen met mijn provider ivm dit probleem?
voor de test heb ik maar info.php gemaakt en geupped..
inhoud
<?
phpinfo()
?>
dan krijg ik ook een fout.
nm.
Warning: phpinfo, exec, system, inode() has been disabled for security reasons in /mnt/storage1/c/ch/cheatguide.nl/html/test/info.php on line 2
is hier soms een verband? Moet ik soms contact opnemen met mijn provider ivm dit probleem?
Waar slaat dat op?burton schreef:denken jullie dat iedereen die hier komt met een probleem een 1 of andere sukkel is
die code is goed!
klaar einde discussie
geef antwoord op de vraag of reageer niet
er stond gewoon een spatie achter, dat kan niet in php
Waarom zeur je dan zo?, als je geen hul pnodig heb dan zoek je het toch lekker zelf uit

Guess who's back..
Dit is wat ik er over tegenkwam....
For certain PHP installations, the "open_basedir restriction in effect" error message may be displayed when you try to upload images or files.
Your hosting provider or system admin may have restrictions on which directories can use "includes."
Run phpinfo.php and do a find on "open_basedir." If the setting is something other than "no value" then you might have to install dotWidget in the directory shown. Check with your hosting provider.
Link --> http://www.dotwidget.com/index.php/176
For certain PHP installations, the "open_basedir restriction in effect" error message may be displayed when you try to upload images or files.
Your hosting provider or system admin may have restrictions on which directories can use "includes."
Run phpinfo.php and do a find on "open_basedir." If the setting is something other than "no value" then you might have to install dotWidget in the directory shown. Check with your hosting provider.
Link --> http://www.dotwidget.com/index.php/176
thnx in ieder geval.
ik zat uiteindelijk toch goed.
Dit probleem word veroorzaakt doordat de provider een beveiligings instelling heeft aangebracht zodat je niet alle instellingen boven water kan trekken. Opzich goed bedacht maar in de praktijk werkt het dus niet zo goed.
Het word toegepast door de "betere" providers zodat er minder kansen zijn op zogenaamde "hacking attempts".
Voor mensen die hosting hebben lopen bij ladot is dit dus een veel voorkomend probleem en kan na contact te hebben gehad met de helpdesk dit voor deze webserver omgezet worden
ik zat uiteindelijk toch goed.
Dit probleem word veroorzaakt doordat de provider een beveiligings instelling heeft aangebracht zodat je niet alle instellingen boven water kan trekken. Opzich goed bedacht maar in de praktijk werkt het dus niet zo goed.
Het word toegepast door de "betere" providers zodat er minder kansen zijn op zogenaamde "hacking attempts".
Voor mensen die hosting hebben lopen bij ladot is dit dus een veel voorkomend probleem en kan na contact te hebben gehad met de helpdesk dit voor deze webserver omgezet worden