Verbinding met Total Commander
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Total commander
Ik gebruik zelf geen Total Commander, dus dat zal iemand anders ff moeten beantwoorden.
- Carlo Claessen
Hoi, ik heb even wat verder gekeken!!!
Wat ik denk dat je probleem oplost is dat je de directory includes volledig opnieuw upped!!!!
Heb een massa aan fouten gevonden in dat stuk!!!
Verder nog een vraag!!!
Waar heb je de phpbb gedownload en is het geen gemodde download geweest met allemaal extraas erop!!!
Daar denk ik namelijk aan als ik de fouten zie en de die zitten hoofdzakelijk in de include directorie!!!
Als je een complete premodded download is het van belang dat je de juiste dbase gegevens erbij zet anders krijg je van dit soort fouten!!!
Ik ga nog terug komen op premodded, dus houd het in de gaten
ik hoop dat je wat hulp hebt nu en dat het je wel lukt!!!
Wat ik denk dat je probleem oplost is dat je de directory includes volledig opnieuw upped!!!!
Heb een massa aan fouten gevonden in dat stuk!!!
Verder nog een vraag!!!
Waar heb je de phpbb gedownload en is het geen gemodde download geweest met allemaal extraas erop!!!
Daar denk ik namelijk aan als ik de fouten zie en de die zitten hoofdzakelijk in de include directorie!!!
Als je een complete premodded download is het van belang dat je de juiste dbase gegevens erbij zet anders krijg je van dit soort fouten!!!
Ik ga nog terug komen op premodded, dus houd het in de gaten
ik hoop dat je wat hulp hebt nu en dat het je wel lukt!!!
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien