Foto's
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ach ja het is eigelijk geen concurrentie voor ons maar voor BartVB hoewel hij zijn forum door anderen laat runnen... 

[+] Isento at DeviantArt
Mja... Bien bart emmek ier gelijk nog nie veel gezien...
(gaan we forum-takeover doen
??? Niet dat et kan, ma we kunne ma drome
)
(gaan we forum-takeover doen

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
Ja forum take over hahaha en de dag dat ie terugkomt staan wij mee zen allen bij de concurrentie haha..
Verder dat aanbod van Nymph moet je niet doen Nymph er zijn nu al veelste veel van die dingen ...
Zo snel ze niet worden geholpen bij een nederlandse gaan ze toch wel naar engelse ofzo..
Verder dat aanbod van Nymph moet je niet doen Nymph er zijn nu al veelste veel van die dingen ...
Zo snel ze niet worden geholpen bij een nederlandse gaan ze toch wel naar engelse ofzo..
[+] Isento at DeviantArt
iedereen start als leek... Ik heb da ook gedaan. In't slechste geval zijde ongeveer €150 kwijt voor een jaar webruimte...
As't niet lukt, kun je't altijd nog probere doorverkopen
As't niet lukt, kun je't altijd nog probere doorverkopen

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
- WebmasterX
- Contacteer:
Ik zou eigen server gaan runnen...
Op http://www.gistron.com de goedkoopste rotzooi kopen en dan heb je toch een aardig servertje...
Kost je 1 keertje natuurlijk 500€ maar dan zit je voor de eerste 7 jaar goed met je sites..
En natuurlijk geen extra kosten behalve dan een .nl adres ofzo maar deze kun je nu ook voor niks kopen..!!
Op http://www.gistron.com de goedkoopste rotzooi kopen en dan heb je toch een aardig servertje...
Kost je 1 keertje natuurlijk 500€ maar dan zit je voor de eerste 7 jaar goed met je sites..
En natuurlijk geen extra kosten behalve dan een .nl adres ofzo maar deze kun je nu ook voor niks kopen..!!
[+] Isento at DeviantArt
Kijk eens bij mijn provider: http://euro.dommel.com/
Het starters pakket is beetje debiel om te nemen, je hebt maar 5mb webruimte. Maar vanaf Silver (lite edition) is het dik in orde... Trouwens ik heb die silver lite
Het starters pakket is beetje debiel om te nemen, je hebt maar 5mb webruimte. Maar vanaf Silver (lite edition) is het dik in orde... Trouwens ik heb die silver lite

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
yep siet er idd wel goed uit denk ik zo.
Endaar kan je dus ook gewoon dat forum plaatsen, klinkt goed.
Ik denk dat ik idd hier en daar me eens goed laat informeren, en goede vrienden ga worden hier, zodat ik een mega mooie site ga krijgen.
Per slot van rekening moet ik wel kunnen blijven dromen he!
Groetjes
Endaar kan je dus ook gewoon dat forum plaatsen, klinkt goed.
Ik denk dat ik idd hier en daar me eens goed laat informeren, en goede vrienden ga worden hier, zodat ik een mega mooie site ga krijgen.
Per slot van rekening moet ik wel kunnen blijven dromen he!
Groetjes

Ik voel me: 
Dromen moet je doen...
Dommel is goed, maar ik denk dat nog vele anderen zijn die evengoed zijn, of mss iets beter/slechter...
Dommel is goed, maar ik denk dat nog vele anderen zijn die evengoed zijn, of mss iets beter/slechter...
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Ken je het boekje "Netwerk"? Daar stond overlaatst een test in van heel wat providers, moet je maar eens checken!
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Mja... Het staat op hun site vermeld (Netwerk.be) maar natuurlijk kun je de inhoud van het artikel niet lezen... Anders zou niemand hun boekje nog kopen he, dat begrijp je wel.
Mss eens langs gaan bij je boekhandelaar en vragen naar: Netwerk, Jaargang 7, Nr. 2, februari 2003
Mss eens langs gaan bij je boekhandelaar en vragen naar: Netwerk, Jaargang 7, Nr. 2, februari 2003
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be