hahaha nee hoor hij is nu Top !carloclaessen schreef:sccs en tot volgende week, meeste stappen wer terug over vanwege tegenvallende resultaten
WANHOPIG ??
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Dit krijg ik hier ook altijd als antwoord, maar ik verneuk er mijn forum altijd mee als ik het zeld doe.
Voor iemand die het kan is het idd niet moeilijk maar voor een Noob zoals ik
Ik dacht dat je hier hulp kon verwachten maar nee toch niet, ik denk dus terug over te schakelen naar een Yabb forum daar hielpen ze teminste nog.
Voor iemand die het kan is het idd niet moeilijk maar voor een Noob zoals ik

Ik dacht dat je hier hulp kon verwachten maar nee toch niet, ik denk dus terug over te schakelen naar een Yabb forum daar hielpen ze teminste nog.
- WebSiteNet
- Contacteer:
agrees, invision is een veel uitgebreider forum. Maar ik hoef het niet om de zelfde reden als promodded forums: Er zit te veel in wat ik niet nodig heb en waardoor de overzichtelijkheid weg gaat.
Het is echt een persoonlijke keuze.
@Jacky: Dit begrijp ik niet. Wij (ik en vele andere leden) werken ons in het zweet om jouw te helpen. En wat krijgen we terug? Helemaal niets. We doen het niet voor geld maar voor de lol. En dan is het niet leuk als iemand zit te zeggen dat we niks doen. We hebben geen laserogen die alles in 1 sec klaar hebben.
Het is echt een persoonlijke keuze.
@Jacky: Dit begrijp ik niet. Wij (ik en vele andere leden) werken ons in het zweet om jouw te helpen. En wat krijgen we terug? Helemaal niets. We doen het niet voor geld maar voor de lol. En dan is het niet leuk als iemand zit te zeggen dat we niks doen. We hebben geen laserogen die alles in 1 sec klaar hebben.
En phpBB heeft functies die invision niet heeft, dus dat is niet echt een argumentDraGonX schreef:Weet ik maar die Invison heeft zoveel mods al standaard en een PhpBb Forum niet.
Zoals:
- Kalender.
- Uitgebreidt Profiel.
- SubForum
en nog veel meer :thumb:

-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Mosymuis heeft in http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=5053&highlight= een overzicht gemaakt, waar Invision ook genoemd werd.-=|Rik|=- schreef:En phpBB heeft functies die invision niet heeft, dus dat is niet echt een argumentDraGonX schreef:Weet ik maar die Invison heeft zoveel mods al standaard en een PhpBb Forum niet.
Zoals:
- Kalender.
- Uitgebreidt Profiel.
- SubForum
en nog veel meer :thumb:
Ikzelf zal na openbare release van PHPBB 2.1 nog een lange tijd gebruik maken van PHPBB 2.0.6, totdat er voor 2.1 voldoende mods zijn.
Ik vind het achterliggende database-systeem van PHPBB (in elk geval van 2.0.6) lekker overzichtelijk. En je kunt PHPBB zo uitgebreid mogelijk maken als je wilt, de enige beperking is het aantal mods en/of je kennis van PHP, PHPBB en MySQL.