WANHOPIG ??

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
DraGonX

Bericht door DraGonX » 06 apr 2004, 10:37

carloclaessen schreef:sccs en tot volgende week, meeste stappen wer terug over vanwege tegenvallende resultaten
hahaha nee hoor hij is nu Top !

Jacky

Bericht door Jacky » 06 apr 2004, 11:19

Dit krijg ik hier ook altijd als antwoord, maar ik verneuk er mijn forum altijd mee als ik het zeld doe.
Voor iemand die het kan is het idd niet moeilijk maar voor een Noob zoals ik :?
Ik dacht dat je hier hulp kon verwachten maar nee toch niet, ik denk dus terug over te schakelen naar een Yabb forum daar hielpen ze teminste nog.

Luuk

Bericht door Luuk » 06 apr 2004, 11:21

Er is een verschil tussen helpen en een mod voor iemand installeren die bijna 2 uur duurt. Denk dat je dat toch wel begrijpt...
Afbeelding

DraGonX

Bericht door DraGonX » 06 apr 2004, 11:32

Weet ik maar die Invison heeft zoveel mods al standaard en een PhpBb Forum niet.

Zoals:

- Kalender.
- Uitgebreidt Profiel.
- SubForum

en nog veel meer :thumb:

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 06 apr 2004, 15:43

agrees, invision is een veel uitgebreider forum. Maar ik hoef het niet om de zelfde reden als promodded forums: Er zit te veel in wat ik niet nodig heb en waardoor de overzichtelijkheid weg gaat.

Het is echt een persoonlijke keuze.

@Jacky: Dit begrijp ik niet. Wij (ik en vele andere leden) werken ons in het zweet om jouw te helpen. En wat krijgen we terug? Helemaal niets. We doen het niet voor geld maar voor de lol. En dan is het niet leuk als iemand zit te zeggen dat we niks doen. We hebben geen laserogen die alles in 1 sec klaar hebben.

-=|Rik|=-

Bericht door -=|Rik|=- » 06 apr 2004, 23:59

DraGonX schreef:Weet ik maar die Invison heeft zoveel mods al standaard en een PhpBb Forum niet.

Zoals:

- Kalender.
- Uitgebreidt Profiel.
- SubForum

En phpBB heeft functies die invision niet heeft, dus dat is niet echt een argument :)
-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.

Hans Kamp

Bericht door Hans Kamp » 07 apr 2004, 07:37

-=|Rik|=- schreef:
DraGonX schreef:Weet ik maar die Invison heeft zoveel mods al standaard en een PhpBb Forum niet.

Zoals:

- Kalender.
- Uitgebreidt Profiel.
- SubForum

En phpBB heeft functies die invision niet heeft, dus dat is niet echt een argument :)
Mosymuis heeft in http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=5053&highlight= een overzicht gemaakt, waar Invision ook genoemd werd.

Ikzelf zal na openbare release van PHPBB 2.1 nog een lange tijd gebruik maken van PHPBB 2.0.6, totdat er voor 2.1 voldoende mods zijn.

Ik vind het achterliggende database-systeem van PHPBB (in elk geval van 2.0.6) lekker overzichtelijk. En je kunt PHPBB zo uitgebreid mogelijk maken als je wilt, de enige beperking is het aantal mods en/of je kennis van PHP, PHPBB en MySQL.

-=|Rik|=-

Bericht door -=|Rik|=- » 07 apr 2004, 17:05

Ik ben op de hoogte van de dingen die Moos heeft gedaan ja :)
-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.

Gesloten