Advater doen het niet meer op me forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Advater doen het niet meer op me forum
Ik heb men forum in een andere map geplaatst /forum noemt de map. En nu doen men advaters het niet meer maar nog wel men smillies.
Wil je een zakcentje bijverdienen, klik op onderstaande url en meld je aan.. http://www.moneymiljonair.nl/registreren.php?ref=kieke1
- CG bandicoot
- Contacteer:
Dat komt omdat de avatars nog ingesteld staan op de main dir. Die moet je dus veranderen in /forum.
Code: Selecteer alles
<?
$sql = mysql_query("SELECT * FROM bestevanbeste WHERE name = 'CG Bandicoot'");
while ($obj = mysql_fetch_assoc($sql)) {
if (mysql_num_rows($sql) == 0) {
echo 'Huh?';
} else {
echo 'Als je het maar weet.';
}} ?>
Re: Advater doen het niet meer op me forum
Ik heb even de spel-/grammaticafouten voor je aangestipt, leestekens en opbouw nog buiten beschouwing gelaten. Bij een volgend bericht dat zo is verzorgd krijg je een officiële waarschuwing.kieke schreef:Advater doen het niet meer op me forum
Ik heb men forum in een andere map geplaatst /forum noemt de map. En nu doen men advaters het niet meer maar nog wel men smillies.
Ook mis ik hier een vraag, in de trand van "Wat kan ik hier aan doen?" oid. Kwestie van goed fatsoen als je van andere mensen hulp verwacht.

-
- Contacteer:
Moeten we pas ingrijpen als het onleesbaar wordt? Dat lijkt me van niet, ik ben van mening dat, als je iemand om hulp vraagt, je minstens de moeite moet nemen om een netjes bericht neer te plaatsen. Spel-, tik en grammatica fouten kunnen er natuurlijk altijd tussen komen maar bij kieke en enkele anderen is dat eerder een regel dan uitzondering. Daarom spreek ik hem erop aan.cartoontje schreef:Maareh: Moet het allemaal zo streng, dit is toch nog wel te begrijpen?
Mocht je nog verdere opmerkingen hebben, graag per PB of in een nieuw topic. Laten we hier nu op het onderwerp blijven.

Het zou wel leuker zijn mocht je een map neerzetten waar en zo ik het moet aanpassen wat jij hebt gezegt snap ik niets van.CG bandicoot schreef:Dat komt omdat de avatars nog ingesteld staan op de main dir. Die moet je dus veranderen in /forum.
Wil je een zakcentje bijverdienen, klik op onderstaande url en meld je aan.. http://www.moneymiljonair.nl/registreren.php?ref=kieke1