enkele kleine vraagjes

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
doc

enkele kleine vraagjes

Bericht door doc » 03 mei 2003, 17:08

* Hoe verander je de achtergrond van de wie is er online page ? Deze is standaard zwart ingesteld (denk subsilver zeker) en zou die willen krijgen in mijn huidige template ??

* Heb de refrech mod geinstalleerd maar die werkt enkel in de online page die hierboven is bedoeld , kan ik die refrech mod ook doen werken op de gewone index page ?? zo ja ..hoe ;)
zodanig dat je dan niet meer op die F5 of vernieuwen moet klikken he .... en worden de topics dan ook gerefrecht weergegeven ??

FlorisD
Contacteer:

Re: enkele kleine vraagjes

Bericht door FlorisD » 03 mei 2003, 18:22

doc schreef:* Hoe verander je de achtergrond van de wie is er online page ? Deze is standaard zwart ingesteld (denk subsilver zeker) en zou die willen krijgen in mijn huidige template ??

* Heb de refrech mod geinstalleerd maar die werkt enkel in de online page die hierboven is bedoeld , kan ik die refrech mod ook doen werken op de gewone index page ?? zo ja ..hoe ;)
zodanig dat je dan niet meer op die F5 of vernieuwen moet klikken he .... en worden de topics dan ook gerefrecht weergegeven ??
1. Ik ken je template niet, dus kan ik je daar helaas niet mee helpen.
2. Je moet dan bovenin (volgens mij) index_body.tpl een META-tag zetten die refresht tussen <head> en </head>. De exacte code heb ik even niet bij de hand.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

doc

Bericht door doc » 03 mei 2003, 18:34

de template die ik nu gebruik is de space Pilot template

hmm index body template he ?? zal eens gaan kijken , laat het zeker weten hoor ;)

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 03 mei 2003, 20:48

in de template index_body.tpl heb je geen head-tags, de head-tags staan in overall_header.tpl. Maar!!!! Ik zou je dus afraden om daarin de refresh meta-tag te gaan gebruiken!!! Die header template wordt op elke pagina gebruikt, dus ook op de pagina waar je je reactie kunt typen. Stel dat die pagina om de vijf minuten refreshed, mag/kan je dus niet langer dan vijf minuutjes je tekst opmaken... Duurt het toch langer, dan BENG... pagina refreshed en uwen tekst is weg en ge kunt opnieuw beginnen...

doc

Bericht door doc » 03 mei 2003, 20:54

thx voor de verwittiging , maar er moet toch een mogelijkheid zijn om dat vernieuwen automatisch te laten gebeuren ?

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 03 mei 2003, 20:57

Mss wel, maar dan moet je prutsen met de php, en daar kannek nu niet bij helpen... Sowy

Gesloten