ik heb die supermoderator hack gaan afhalen he , geinstalleerd en dat gaat goed ...maar wat me nu wel opvalt is dat ik die evengoed moderator moet maken in de forum permissies ???
Mijn bedoeling zou zijn ...twee supermoderators ...die op alle forums terechtkunnen (desnoods in gebruikers permissies op privaat) en die ook kunnen modereren maar die niet van buiten op de index van het forum op elk onderdeel vermeld staan ...kan dit ??
supermoderators
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Tuurlijk kan dit.
Je moet een permissie group aanmaken, die voor elke forum moderator zetten, en je moet de group op hidden group zetten.
Dan komt die niet op de index te staan, maar ze zijn wel moderators voor de forums die jij instelt.
Supermoderators, kunnen normaal gezien ook in de admin paneel, maar zeer beperkt. naar wat ik gelezen heb.
Je moet een permissie group aanmaken, die voor elke forum moderator zetten, en je moet de group op hidden group zetten.
Dan komt die niet op de index te staan, maar ze zijn wel moderators voor de forums die jij instelt.

Supermoderators, kunnen normaal gezien ook in de admin paneel, maar zeer beperkt. naar wat ik gelezen heb.
Hm, het enige dat ik weeet is dat je aan de hand van hun naam kunt zien dat ze moderattors zijn.
Maar niet dat ze vermeld staan per forum.
maak een groep, zet de group als moedrator voor alle forums.
Zet de group status on verborgen/hidden.
Dan zal zien dat de group niet vermeld staat als moderator per forum, de naam van de group staat er niet.
Maar hun naam onder in de online status, zal wel de kleur van een moderator krijgen, maar dan mogen ze niet meer als supermod staan, enkel maar in die groep.
Maar niet dat ze vermeld staan per forum.
maak een groep, zet de group als moedrator voor alle forums.
Zet de group status on verborgen/hidden.
Dan zal zien dat de group niet vermeld staat als moderator per forum, de naam van de group staat er niet.
Maar hun naam onder in de online status, zal wel de kleur van een moderator krijgen, maar dan mogen ze niet meer als supermod staan, enkel maar in die groep.