uitbreiding van het invulformulier.....

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Henk-Joyce
Contacteer:

uitbreiding van het invulformulier.....

Bericht door Henk-Joyce » 20 mar 2005, 11:38

hallo support,

voordat ik om support vroeg heb ik getracht al een antwoord te vinden.
Ook las ik deze regel van Bee: "............ maar soms ergeren wij ons aan het lage niveau van de post, of aan de vraag zelf......"

Ik moet eerlijk zeggen, dat zo'n uitspraak me een beetje kopschuw maakt.
Ik ben een complete beginner met forumsoftware. Namen, uitdrukkingen etc die voor jullie dagelijkse kost zijn, zijn voor mij nog Frans. Ik heb geen idee waarover het gaat. Als je dan met die niet juiste benamingen ook nog met de zoekfunctie aan de slag gaat, krijg je nul op het request.
Dan stel je een vraag, die voor deskundigen als laag niveau of gebrekkig overkomt, maar die voor de beginner zoals ik, al moeilijk is te verwoorden. En geloof nu niet dat ik laag opgeleid ben, nee universitair maar 10-tallen jaren terug en natuurlijk totaal niet op pc-gebied laat staan op specifiek forumsoftware gebied. Het kan dus niet anders dan dat je als beginner ook beginnersvragen stelt. Het kan ook niet anders dan dat beginners waarschijnlijk altijd dezelfde soort vragen stellen.

Ik houd met bezig met elektroheli's en heb daarvoor sinds kort een forum.
Ook daar zijn vele beginnersvragen dezelfde. Ook via mail die ik binnenkrijg zijn alle beginnersvragen dezelfde.
Dus ik vind, dat ik dan voor elke vraag ook een antwoord moet geven en nieuwkomers niet kopschuw moet gaan maken.