voordat ik om support vroeg heb ik getracht al een antwoord te vinden.
Ook las ik deze regel van Bee: "............ maar soms ergeren wij ons aan het lage niveau van de post, of aan de vraag zelf......"
Ik moet eerlijk zeggen, dat zo'n uitspraak me een beetje kopschuw maakt.
Ik ben een complete beginner met forumsoftware. Namen, uitdrukkingen etc die voor jullie dagelijkse kost zijn, zijn voor mij nog Frans. Ik heb geen idee waarover het gaat. Als je dan met die niet juiste benamingen ook nog met de zoekfunctie aan de slag gaat, krijg je nul op het request.
Dan stel je een vraag, die voor deskundigen als laag niveau of gebrekkig overkomt, maar die voor de beginner zoals ik, al moeilijk is te verwoorden. En geloof nu niet dat ik laag opgeleid ben, nee universitair maar 10-tallen jaren terug en natuurlijk totaal niet op pc-gebied laat staan op specifiek forumsoftware gebied. Het kan dus niet anders dan dat je als beginner ook beginnersvragen stelt. Het kan ook niet anders dan dat beginners waarschijnlijk altijd dezelfde soort vragen stellen.
Ik houd met bezig met elektroheli's en heb daarvoor sinds kort een forum.
Ook daar zijn vele beginnersvragen dezelfde. Ook via mail die ik binnenkrijg zijn alle beginnersvragen dezelfde.
Dus ik vind, dat ik dan voor elke vraag ook een antwoord moet geven en nieuwkomers niet kopschuw moet gaan maken.
Maar goed, dat is mijn mening, die ik hier even wilde ventileren omdat ik bij het zoeken niet een antwoord kon vinden en bij het vragen deze tekst van Bee tegenkwam, waardoor ik toch een beetje kopsschuw ben geworden en me ook een beetje "in de hoek gezet voel" als beginner.
Nu mijn probleem: ik wil het registratieformulier gaan uitbreiden met een invuloptie, waarbij dan na het inloggen onder de gebruikersnaam ook de leeftijd en woonplaats van de gebruiker komen te staan. Dat moeten dus verplichte velden worden. Ik heb op trefwoorden gezocht, maar niets gevonden. Dus ik zal wel de verkeerde woorden gebruiken.
En daarom wil ik vragen of jullie me verder willen helpen........
vr.gr.
Henk-Joyce
b]Wat is het probleem?[/b] geen
Wanneer ontstond het probleem? geen
Adres van je forum: http:// http://www.elektroheli.nl
Geïnstalleerde mods: geen idee
Huidige template: airhead
phpBB versie:Host: geupdat naar versie 12 maar er blijft v11 staan??? Begrijp ik niet, maar ik kan er mee leven

Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? nee
Heb je gezocht naar een antwoord? ja