Guest posts onder nieuwe naam + posts bij user

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
DennizZ
Contacteer:

Guest posts onder nieuwe naam + posts bij user

Bericht door DennizZ » 05 jun 2005, 20:18

Nou ik heb een probleem,
Ik heb mijn account verwjderd had in de 1000 posts en nu staat er overal Guest voor in de plaats dit is ongeloofelijk irritant
Nu is mijn vraag is het mogelijk om die guest posts weer terug op mijn naam te zetten en dan vervolgens ook bij mijn posts te tellen.
Ik ben trouwens de enige die als guest gepost heeft dus het maakt niet uit als ALLE guest posts onder mijn naam komen

Enten

Bericht door Enten » 05 jun 2005, 20:24

volgens mij kan dat niet want als je een user verwijderd kan het niet meer ongedaan gemaakt worden

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 05 jun 2005, 20:25

Nee, dat is niet mogelijk.

DennizZ
Contacteer:

Bericht door DennizZ » 05 jun 2005, 20:29

Maar ik bedoel dus als ik dan opnieuw aangemeld ben?
Niet mogelijk

jh0nny
Contacteer:

Re: Guest posts onder nieuwe naam + posts bij user

Bericht door jh0nny » 06 jun 2005, 08:05

DennizZ schreef:Nou ik heb een probleem,
Ik heb mijn account verwjderd had in de 1000 posts en nu staat er overal Guest voor in de plaats dit is ongeloofelijk irritant
Nu is mijn vraag is het mogelijk om die guest posts weer terug op mijn naam te zetten en dan vervolgens ook bij mijn posts te tellen.
Ik ben trouwens de enige die als guest gepost heeft dus het maakt niet uit als ALLE guest posts onder mijn naam komen
Dit is niet mogelijk, je kunt natuurlijk het gastaccount aanpassen qua naam (nu anonymous of iets dergelijks) zodat alle gastdingen die naam meekrijgen maar je kunt de berichten zelf niet 'makkelijk' terug zetten naar gebruikersaccount.

Als je echt teveel tijd hebt kun je de ID's van de berichten die tot de gasten behoren terug zetten naar je eigen (nieuwe?) gebruikersaccount (user id 1826 bijvoorbeeld), hierbij moet je ook in phpMyAdmin alle id's van topics en berichten die gast geworden zijn terug zetten naar je gebruikersaccount, het is dus mogelijk en dan bij de tabel users kun je altijd je postaantal aanpassen naar hetgeen je had/wilt hebben.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, indien je hulp nodig hebt moet je deze hier maar plaatsen of een pb sturen, heb het zelf namelijk ook een keer handmatig gedaan.

Ik vermoed dat hier ook wel wat slimme gasten rond 'hangen' die een scriptje kunnen maken waarbij in de posts/topic tabel alle gast id's gezet kunnen worden naar jouw account id, maar dat is maar een vermoeden.

Succes ermee. :thumb:
Barki.nl

DennizZ
Contacteer:

Bericht door DennizZ » 06 jun 2005, 16:10

Bedankt voor je hulp m8
Nou ik zou zeggen dat de slimme mensen zich melden

Bee

Bericht door Bee » 06 jun 2005, 16:24

Helaas kloppen de antwoorden van Enten en paulus net, en het hele techverhaal is heel intressant, maar er is wel een mod voor :D Ja, echt waar, je gelooft het niet :D

Maarrrr, die mod heeft een nadeel. Hij is in het Duits!

http://www.leuchte.net/file.php?file=22
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten