Aankomende migratie

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
wimo

Aankomende migratie

Bericht door wimo » 31 aug 2005, 15:10

Hoi,

Binnenkort ga ik mijn website migreren naar een andere webhoster.
Onlangs heb ik al diverse site gemigreerd en ik liep steeds tegen het probleem aan dat mijn nieuwe webhoster Safemode AAN heeft staan terwijl mijn huidige dat niet heeft.
Bij mambo, coppermine en oscommerce heb ik dit probleem nu verholpen..

Staat mij in dit kader ook problemen te verwachten met PhPBB?

Groeten
Wim

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 31 aug 2005, 15:13

Voor zover ik weeet zijn er geen problemen mbt phpbb en safe mode, en ook geen wanneer er van de ene naar de andere host wordt gegaan :)

mac-rolec
Contacteer:

Bericht door mac-rolec » 31 aug 2005, 16:21

Bij mijn host staat ook safe mode aan, en ik draai ook phpbb zonder problemen.

Safe mode moet je juist als een voordeel zien, want er is nu minder kans dat je forum gehackt wordt. :wink:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 31 aug 2005, 17:57

mac-rolec schreef:Bij mijn host staat ook safe mode aan, en ik draai ook phpbb zonder problemen.

Safe mode moet je juist als een voordeel zien, want er is nu minder kans dat je forum gehackt wordt. :wink:
Hoho, das absoluut niet waar!!!!!!! Safe mode is niet altijd handig, en zeker niet nodig. phpbb kan er, wanneer je een oude versie gebruikt, zeker ook op gehacked worden!!!! Dat register globals uitstaat, is veel en veel belangekijker!!!

Bee

Bericht door Bee » 31 aug 2005, 18:47

Safe mode wordt waarschijnlijk geschrapt in php 6.0.0
... Maar ik modereer (nog) niet.

mac-rolec
Contacteer:

Bericht door mac-rolec » 31 aug 2005, 18:56

paulus schreef:Hoho, das absoluut niet waar!!!!!!! Safe mode is niet altijd handig, en zeker niet nodig. phpbb kan er, wanneer je een oude versie gebruikt, zeker ook op gehacked worden!!!! Dat register globals uitstaat, is veel en veel belangekijker!!!
Dat een oude versie van phpbb erop gehackt kan worden sowieso, maar mijn host zegt dat het met safe mode al aardig wat veiliger wordt. Ik ben er zelf niet echt een expert in hoor.
Hij zweert er zelfs bij. Meerdere mensen vroegen via het forum of safe mode uit mocht voor bepaalde scripts, werd keihard geweigerd.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 31 aug 2005, 19:02

Dat is niet waar wat hij dan zegt. Het is eerder alleen vervelenend voor veel scripts.

Gesloten