Hallo,
ik heb een probleem bmet de forum van phpbb. ik weet niet waar ik die link van usernames kan veranderen, ik bedoel dan hiernaast mijn bericht links zie jeook mijn username van wie dit postof topic het is, en die link van dat username dat domein wil ik wijzigen ik snap niet waar ik dit kan doen ik heb hele tijd zitten zoeken naar alle bestanden maar kan steeds niet vinden,
kunnen jullie mij helpen hiermeeook staat niet in de configuratie plek in administratie gedeelte toch wel? waar precies?
mvg
Wie kan mij helpen? SPOED VRAAG
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Wie kan mij helpen? SPOED VRAAG
1 dag zonder computer is 1 dag niet geleeft
Hoi. Waarom maak je niet gebruik van de supporttemplate? Die wordt als het goed is standaard getoond. Daarnaast, zou je je zinnen kunnen scheiden door middel van punten en/of komma's.
Domeinnaam en scriptpad is te veranderen in Algemene Configuratie in het administratiepaneel.
Domeinnaam en scriptpad is te veranderen in Algemene Configuratie in het administratiepaneel.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Ok bedankt nog een vraag,
hoe noem ik mij Admin in mijn username als beheerder?
want als ik berichten post moet de leden ergens kunnen zien dat ik admin ben tog? en meestal wordt het ergens vermeld bij dat username onnderin of ergens,
kan je mij vertellen?
hoe noem ik mij Admin in mijn username als beheerder?
want als ik berichten post moet de leden ergens kunnen zien dat ik admin ben tog? en meestal wordt het ergens vermeld bij dat username onnderin of ergens,
kan je mij vertellen?
1 dag zonder computer is 1 dag niet geleeft