Hallo ik gebruik 2.05 phpBB
Ik zou graag EEN gebruiker voor een aantal forums willen uit sluiten
Kan dat?
Groet
Willy
selectief een gebruiker voor een aantal forums uitsluiten
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

selectief een gebruiker voor een aantal forums uitsluiten
Groeten,
Willy

Willy
-
- Contacteer:
Dat kan door een persoon te bannen. Ga naar het administratiepaneel en kies ban beheer. Je kan een gebruiker, IP of e-mail bannen.
Bij gebruikersban kan de persoon niet meer inloggen.
Bij IP-ban kan de persoon niet meer op het forum komen.
Bij e-mailban kan het e-mailadres niet meer ingevoerd worden bij profiel of registratie.
Nadeel van bans is dat ze voor het hele forum gelden, misschien dat er een mod is om het per subforum aan te geven, maar dat weet ik niet zeker. Zoeken dus!
Bij gebruikersban kan de persoon niet meer inloggen.
Bij IP-ban kan de persoon niet meer op het forum komen.
Bij e-mailban kan het e-mailadres niet meer ingevoerd worden bij profiel of registratie.
Nadeel van bans is dat ze voor het hele forum gelden, misschien dat er een mod is om het per subforum aan te geven, maar dat weet ik niet zeker. Zoeken dus!

Ja dat kan, maar het zal niet makkelijk gaan. Ik heb het volgende bedacht: installeer de Auto Group mod die IEDEREEN (bij 0 posts) toevoegt aan een groep, waarna je die groep toegang geeft tot alle forums. Het betreffende forum maak je private voor die ene groep. De persoon die er niet inkan verwijder je dan tenslotte handmatig uit de groep, zodat hij dat forum niet meer zal zien/lezen.
//edit
cartoontje hier heeft hij dus niets aan, het zou hem alleen helpen als er idd zo'n kant en klare mod was maar ik heb er iig nog nooit van gehoord.
//edit
cartoontje hier heeft hij dus niets aan, het zou hem alleen helpen als er idd zo'n kant en klare mod was maar ik heb er iig nog nooit van gehoord.